Warsztaty antystresowe

2 lipca 2020, Czwartek

Online

, Online

Start: godz. 18:00

Podziel się:

Strach przed chorobą, izolacja społeczna, zmiana rytmu codziennego życia, mniejsze zarobki, obawa przed utratą pracy i kryzysem. Z tym wszystkim musimy się teraz mierzyć. Nie mamy dużego wpływu na świat, który nas otacza. Ale możemy wybrać jak na niego reagujemy. Techniki mindfulness (uważność), ćwiczenia oddechowe i antystresowe , wizualizacje czy proste medytacje w znaczący sposób mogą pomóc nam łatwiej funkcjonować w otaczającej nas rzeczywistości. Stajemy się spokojniejsi, pewniejsi siebie, mniej nerwowi. Ćwiczenia oddechowe, które są jednym z filarów technik uważnościowych, wzmacniają nasz układ oddechowy, co stanowi także znakomitą profilaktykę chorób dróg oddechowych.

Zapraszamy Was na cykl warsztatów z Anitą ♥
Nie musisz nigdzie iść – co tydzień będziemy publikować filmy z ćwiczeniami online.
Każdy odcinek będzie zawierał konkretne techniki i narzędzia antystresowe, które będziesz mógł natychmiast wykorzystać lub też wracać do nich w razie potrzeby. Nie potrzebujesz żadnych sprzętów czy materiałów, nie wymagane jest również doświadczenie czy sprawność fizyczna.
Przykładowe techniki: ćwiczenia oddechowe, medytacje, wizualizacje, afirmacje, elementy ćwiczeń energetycznych i jogi.

Prowadząca – Anita Rudomina. Absolwentka kursu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction), Energy Medicine, WWO (Wysoko Wrażliwe Osoby), Growth Minset, instruktorka Theta Healing i Laughter Yoga. Od kilku lat prowadzi kursy i zajęcia antystresowe i kreatywne dla dorosłych i dzieci, zajmuje się edukacją domową córki Wiktorii, tańczy, maluje, pisze i tłumaczy. Propagatorka ochrony wrażliwości oraz naturalnych metod redukcji stresu.


Zobacz także