Podziel się:
Medytacje, żale, lamenty ujęte w swobodne formy wypowiedzi i ukazane w soczystej harmonii stroju mezotonicznego. Jak bardzo nastrojenie instrumentu narzuca wykonawcy interpretację? Czy dzisiejszy słuchacz potrafi odczytać zgrzyty temperacyjne jako zamierzone zabiegi retoryczne? Na program koncertu złożą się niemenzurowane utwory z XVII i XVIII wieku ułożone przez wykonawczynię w płynną opowieść – podróż po barokowym stylus fantasticus w formie osobistej suity fantastycznej.
Ważne informacje
Ważne informacje
Miejsce leżące – bilet umożliwia uczestnictwo w koncercie w strefie leżącej. Możesz zabrać ze sobą matę lub koc i doświadczyć muzyki w komfortowej, niestandardowej formie
Program
François Couperin (1668–1733)
Premier préludez „L’Art de toucher le clavecin”
Johann Jakob Froberger (1617–1667)
Plaintefaite à Londrespourpasser la Mélancolie la quellesejouëlentement et à discretionz Suity a-moll nr 30
Fantasia II FbWV202
ÉlisabethJacquet de La Guerre (1665–1729)
Prelude III
Johann Jakob Froberger
Fantasia VI FbWV206
Louis Couperin (1626–1661)
Prélude à l’imitation de MrFrobergerz Suity a-moll nr 5
François Couperin
Secondepréludez „L’Art de toucher le clavecin”
Johann Jakob Froberger
Toccata II FbWV102
François Couperin
Cinquièmepréludez „L’Art de toucher le clavecin”
Jean-Henri d’Anglebert (1629–1691)
Tombeau de Mr de Chambonnièresze zbioru „Pièces de clavecin”
Louis Couperin
Pavane
Johann Jakob Froberger
Meditationfaite sur ma mortfuture, la quellesejouelentementavecDiscrétion z Suity D-dur nr 20