Aktywny Stretching z Elementami Psychomotoryki (online)

28 maja 2020, Czwartek

Online

, Online

Start: godz. 19:45

Podziel się:

AKTYWNY STRETCHING Z ELEMENTAMI PSYCHOMOTORYKI (online) – Krzysztof Satora

czwartki.godz. 19:45 – 21:00 / start: 2.04

Kochani! Nie ma co czekać na „lepsze czasy”. Działajmy już dziś.
Wiadomo – online nie jest tak fajnie, jak w osobistym Kontakcie, ale jak się nie ma, co się lubi…

SZCZEGÓŁY! (czyli ta najbardziej skomplikowana część, ale jak wiadomo: dla chcącego nic trudnego… Zatem wierzymy, że przy odrobinie dobrych chęci opanujemy materię). ;)

Każda Osoba, która będzie chciała wziąć udział w zajęciach online, KAŻDORAZOWO (przed każdymi zajęciami!) proszona jest o wysłanie MAILA DO PROWADZĄCEGO na adres: nieznanytancerz@gmail.com, z następującymi informacjami:

a) imię i nazwisko
b) czy korzysta się z karty Multi Sport, czy wchodzi na jednorazowe wejście (10 zł)
W mailu zwrotnym otrzymacie link do wydarzenia, który należy odpalić parę minut przed planowanymi zajęciami).

PŁATNOŚĆ
Są 2 możliwości uczestnictwa w zajęciach:

a) karta Multi Sport (posiadacze takowej, proszeni są o wygenerowanie JEDNORAZOWEGO KODU – możecie go pobrać zgodnie z instrukcją na stronie www.kartamultisport.pl/wspieraj-kluby/ (po wcześniejszym zalogowaniu na swoje konto). Wygenerowany na stronie kod Użytkownik prosimy przesłać prowadzącemu).

b) jednorazowe wejście: 10 zł ( w zależności od nauczyciela płatne hurtem w Kontakcie po skończonej kwarantannie / płatne na konto / lub przez specjalną aplikację – informację o tym w jaki sposób będzie wyglądało rozliczenie otrzymacie w mailu zwrotnym od nauczyciela). :)

* POSIADACZE KARNETÓW – Kochani, żeby nie komplikować i tak już skomplikowanej sprawy, karnety nie obowiązują na zajęcia online ale są PRZEDŁUŻONE!!! – będziecie je mogli wykorzystać po powrocie z kwarantanny).

Brzmi skomplikowanie ale wierzymy, że jak już przebrniemy przez pierwsze zajęcia online, to potem będzie już tylko z górki…
Cokolwiek by się nie działo warto spróbować!
Zatem DO DZIEŁA NAJMILSI! ♥

~~~~~~
O ZAJĘCIACH:

Aktywny stretching z elementami psychomotoryki
Stretching (czyli rozciąganie) są to zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy pilatesu. Trener proponuje zwykle – w zależności od kondycji i zaawansowania grupy – trzy wersje każdego ćwiczenia: łatwą, średnią i trudną. Wbrew pozorom stretching nie jest leniwą formą fitnessu. Wykonując te ćwiczenia, można się porządnie zmęczyć.

UWAGA! PROSIMY! Róbcie wszystkie ćwiczenia w granicach własnych możliwości! Dbając o swój komfort i dobre samopoczucie. Przez internet trudniej zadbać o Wasze bezpieczeństwo. Chcemy Was mieć w jednym kawałku po powrocie z kwarantanny! ;)

Dla kogo stretching?

To zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku. Szczególnie polecane tym, którzy przez wiele godzin są unieruchomieni w jednej pozycji – np. siedzą przy komputerze albo pracują na stojąco. Skutkiem ubocznym takiego trybu życia są przykurczone mięśnie karku i problemy z kręgosłupem. Także ci, którzy dużo trenują w siłowni, potrzebują rozciągnięcia ciała, bo mają bardzo zwarte mięśnie. Najlepiej, aby od razu po treningu siłowym rozpoczynali zajęcia ze stretchingu. Wówczas ich mięśnie będą lepiej pracowały, staną się bardziej elastyczne i mniej wrażliwe na kontuzje. Trening siłowy skraca mięśnie, sprawia, że stają się lepiej widoczne. Stretching odwrotnie: rozciąga je. To dlatego panowie chcący szybko uzyskać widoczną muskulaturę unikają stretchingu. Popełniają jednak błąd! Bo rozciąganie mięśnia z jednej strony rozbija go, ale z drugiej ujędrnia. Jak pilates – wysmukla całą sylwetkę, a mięśniom pozwala się ładnie zarysować.

Co daje stretching?

Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów. Panie szybko zauważają, że sporo zeszczuplały. Nie jest to jednak efekt redukcji masy, ale rozciągnięcia mięśni, czyli wysmuklenia sylwetki. Dlatego zgrabniej wyglądają w lustrze, mieszczą się w mniejszy rozmiar ubrań, choć ich waga jest niemal identyczna, a czasem nieco większa – bo mięśnie rozbudowują się pod wpływem treningu. Ale ciało jest o wiele lepszej jakości!

Psychomotoryka

Psychomotoryka − dziedzina zajmująca się teorią i metodami psychologii ruchu. Pojęcie „psychomotoryka“ składa się z dwóch słów psychika i motoryka, i w ten sposób opisuje zależność pomiędzy percepcją, ruchem, przeżywaniem, uczeniem się a działaniem. Procesy umysłowe, takie jak emocjonalność czy koncentracja, oraz indywidualne cechy osobowości wpływają na spontaniczność ruchów oraz sposób poruszania się. Ten związek przyczynowo-skutkowy jest nazywany psychomotoryką. Termin ten oznacza całościową, ukierunkowaną na rozwój koncepcję, która wspiera zarówno rozwój percepcji, jak i ruchu. Pojęcie psychomotoryka wywodzi się etymologicznie od greckiego psyche ‘podmuch, dusza, umysł’ oraz motorikè oznaczającego ‘sprawność ruchową, naukę o ruchu’. W dosłownym tłumaczeniu pojęcie to oznacza ‘poruszanie duszy’. Poza tym psyche w języku starogreckim jest słowem używanym do opisu całej osoby ludzkiej. W tym sensie psychomotoryka jest rozumiana zarówno jako ‘poruszanie duszy’, jak i ‘poruszanie uczuć i ciała’.

Z czym się to je?

Zajęcia opierają się o cały system ćwiczeń wpływających na ciało i układ nerwowy, silnie rozluźniających pospinane mięśnie i rozwijających koordynacje. Ćwiczenia te mają wpływ również na regenerację ciała i zniwelowanie schorzeń związanych ze stawami i kręgosłupem.

Zajęcia są przystosowane dla osób młodych jak i starszych, połączenie tych 2 systemów w dużej mierze niweluje skutki chorób cywilizacyjnych związanych z obniżeniem aktywności fizycznej społeczeństwa.

JESZCZE RAZ UCZULAMY WAS KOCHANI! RÓBCIE, PROSIMY, WSZYSTKIE ĆWICZENIA W GRANICACH WŁASNYCH MOŻLIWOŚCI!!! ♥ To bardzo ważne dla Waszego zdrowia!!!

O PROWADZĄCYM:

Krzysztof Satora – trener personalny, choreograf, tancerz, jeden z pierwszych tancerzy streetowych Krakowa, swoją przygodę z tańcem zaczynał w 1994 roku, przez lata zdobywał doświadczenie w wielu formach w kraju i za granicą, od 2006 roku związany z branżą fitness, specjalizuje się w kontroli ciała. Trener psychomotoryki,akrobatyki tanecznej i partnerskiej, stretchingu oraz kulturystyki, posługuje się 12 formami tanecznymi takimi jak break dance, poping, locking, waveing, dancehall, hip hop, pole dance, akrobatyka taneczna. Od 2008 r opracowuje nowe systemy treningowe powiązane z psychomotoryką i tańcem. Od 2009 związany jest również z teatrami jako choreograf ruchu scenicznego i trener personalny w przygotowaniach do spektakli. Współpracuje z takimi teatrami jak teatr Ludowy i Bagatela w Krakowie,
Jest osobą dla której ruch jest bardzo ważny i dąży do rozwoju personalnego siebie i osób z nim związanych. Od 2014 związany jest również z Acro Yogą, a od 2015 prowadzi zajęcia, Od 2016 prowadzi zajęcia też z Acro Duo.
Trener personalny, choreograf, tancerz Krzysztof Satora

– W RAZIE PYTAŃ, DZWOŃ: 502296944 (Ewa) :)

Organizator oraz prowadzący nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne ubytki na Waszym zdrowiu. Prosimy Was o rozważne ćwiczenie, w granicach własnych możliwości!


Zobacz także