#StayTogether – największa kampania w historii polskiej muzyki
Obserwuj nas na instagramie:
Polscy artyści ponownie solidaryzują się w obliczu pandemii COVID-19. Nadchodzi największa w historii muzyki kampania #StayTogether.
#StayTogether – Odpowiedzialni Razem, nowa kampania muzyczna polskich artystów
#StayTogether – Odpowiedzialni Razem to nowa muzyczna kampania społeczna, która zwraca uwagę na uważność i odpowiedzialność w czasach pandemii COVID-19. W stworzeniu i nagraniu piosenki wzięło udział niemal 80 wokalistów i instrumentalistów, co czyni z tego przedsięwzięcia największą kooperację muzyczną w historii polskiej muzyki rozrywkowej solowych artystów.
#StayTogether – 80 artystów zaśpiewa w jednym utworze
Nigdy wcześniej tylu artystów, tworzących na co dzień bardzo odmienne gatunkowo rzeczy i często nawet nie znających się osobiście, nie współtworzyło jednego utworu. W singlu kampanii usłyszymy takie postaci, jak: Renata Przemyk, Natalia Grosiak, Marcin Wyrostek, SWIERNALIS, Andy Ninvalle, Baasch, Plastic, Frele, Paweł Izdebski, Ola Nizio, Michał Gashoo Gasz, Wojtek Gruszczyński, Bernard Maseli, DAGADANA, SIQ, cinemon, Francis Tuan, Jan Galach, IVO Kmiecik, Nastroje, Radek Bolewski, James Fordham, KASIA SKIBA i JA, Natalia Moskal, Agnieszka Łapka, Altra Volta, Kwiatki, Przemek Benbeneq Kuczyński, Jakub Jantos, Siostry Kępisty, Wowakin Trio, Monika Kowalczyk, Filip Kuczak, Roberto Zayco, The Party Is Over, Storo, Robert Szewczuga, Eliza A. Tkacz, Alexey Torgunakov oraz Wojtek Gruszczyński.
Za produkcję muzyczną utworu odpowiada Remek Zawadzki – laureat nagrody Fryderyk, a piosenkę napisała KARO GLAZER, zwyciężczyni największego konkursu dla songwriterów na świecie – International Songwriting Competition w Nashville. Premiera singla, już 14 sierpnia!
#StayTogether – o solidarności artystów w trudnych czasach i odpowiedzialności społecznej każdego z nas
Piosenka powstawała w pierwszych tygodniach pandemii, w związku z czym artyści rejestrowali materiał w domach. Przy okazji nagrywali wideo, które jest zapisem chwil spędzonych w izolacji. Piosenka, poza zwracaniem uwagi na odpowiedzialność społeczną ma na celu pokazanie solidarności artystów w tych niepewnych dla nas czasach. Mimo trudnego tła, utwór ma pozytywne przesłanie, namawia do trzymania się razem pomimo nieodzowności bycia na odległość, oraz nakłania do odpowiedzialnych zachowań pomimo chęci bycia razem.
#StayTogether – patronat UNESCO i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Utwór zostanie wydany pod patronatem UNESCO oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W pierwszych sekundach teledysku pojawi się sam Jurek Owsiak, a każde odtworzenie piosenki #StayTogether będzie generowało bezpośredni dochód dla WOŚP. Nie przegapcie!
Polscy artyści ponownie solidaryzują się w obliczu pandemii COVID-19. Nadchodzi największa w historii muzyki kampania #StayTogether. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins #StayTogether – Odpowiedzialni Razem, nowa kampania muzyczna polskich […]
Obserwuj nas na instagramie: