“Młody Matczak” z kolejnym dużym sukcesem – tym razem w Nowym Jorku
Obserwuj nas na instagramie:
Młodego Matczaka można już spokojnie nazwać jedną z najważniejszych hip-hopowych premier nie tylko polskich, ale i ogólnoświatowych. „Za rok wykupię billboard na Manhattan jak Sfera Ebbasta” – nawijał Mata w Patoreakcji. I tak też zrobił.
Times Square w Nowym Jorku to jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc na świecie. Codziennie odwiedza go od 300 tys. do pół miliona osób. Uchodzi za najdroższą przestrzeń reklamową na świecie. Miesięczna opłata miejsca kosztuje tam od 1,5 mln do 4 mln dolarów. Ulokować tam swoją markę lub produkt to marzenie każdego, kto chce zyskać rozgłos i rozpoznawalność. Dlatego bardzo cieszymy się za każdym razem, gdy polski artysta zasłuży na ten prestiż.
Polscy artyści na Times Square
Jak dużym wyróżnieniem by to nie było, Mata nie jest pierwszym, który tego dokonał. Wcześniej w kultowym miejscu dla światowej popkultury, mody i muzyki pojawiły się następujące polskie artystki: Monika Brodka, Ewa Farna oraz Luna. Spotify promował w ten sposób swoją inicjatywę Equal, której celem jest wsparcie utalentowanych artystek z branży muzycznej.
Przeczytaj: Mata jako „Młody Matczak” nie zdaje egzaminu dojrzałości – recenzja
Mata i jego sukcesy
Młody Matczak ujrzał światło dziennie 1 października. Od tamtej pory zdążył skosić 100 milionów streamów w ciągu godziny od premiery, zająć czwarte miejsce w ŚWIATOWYM zestawieniu najchętniej słuchanych premier na Spotify, zagrać największy pod względem liczby uczestników koncert w historii polskiego rapu, nie wspominając już o sukcesach osiągniętych przed premierą, takich jak status platynowej płyty. I wszystko wskazuje na to, że jego dobra passa się nie kończy, a wręcz nabiera rozpędu. Raper jako kolejny polski artysta uplasował się wygodnie na nowojorskim Times Square. Nic dziwnego, że Spotify wybrał tam właśnie Matę, w końcu jego nowy album podbija statystyki za statystykami. Jakie jeszcze osiągnięcia zaliczy Mata, nim jego ostatnia premiera zdąży ucichnąć? Będziemy Was informować na bieżąco!
Młodego Matczaka można już spokojnie nazwać jedną z najważniejszych hip-hopowych premier nie tylko polskich, ale i ogólnoświatowych. „Za rok wykupię billboard na Manhattan jak Sfera Ebbasta” – nawijał Mata w Patoreakcji. I tak też zrobił. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście […]
Obserwuj nas na instagramie: