Mata komentuje współpracę z McDonald’s singlem „MC”
Obserwuj nas na instagramie:
W ostatnich tygodniach nie cichły echa związane z zestawem Maty w McDonald’s. W sieci pojawił się utwór MC, w którym Mata komentuje wydarzenia wokół współpracy z globalnym gigantem.
Mata publikuje oficjalne stanowisko
W połowie października do internautów trafiła informacja o pierwszej polskiej współpracy na linii McDonald’s – artysta. Tuż po premierze Młodego Matczaka Mata zaserwował fanom zestaw Maty w sieci restauracji ze złotymi łukami. W skład zestawu wchodził napój MatchakLatte, Potrójny Ch33seburger oraz średnie frytki. W związku z niezadowoleniem konsumentów z jakości matchy sieć McDonald’s umożliwiła wymienienie napoju na dowolny, powiększając jednocześnie jego rozmiar. Raper wraz z fast foodowym gigantem przygotował również limitowany merch oraz zestaw wlepek, które dołączano do zamówień w restauracjach w całej Polsce.
Zobacz: Mata w kooperacji z McDonald’s
Zestaw Maty znikł z McDonald’s, a na miejsce największego hitu restauracji ponownie wrócił Burger Drwala. Mata wykorzystał moment usunięcia swojego zestawu do skomentowania głosów, które pojawiły się po ogłoszeniu współpracy. Reprezentant nie szczędził kąśliwych uwag pokroju: „Jesteście tylko paliwem w moim perpetuum debile”. Mata przyznał również, któremu raperowi najpierw zaproponowano własny zestaw: „Przede mną nie gadali o tym z Taco, tylko z Quebo”. Oprócz napisania tekstu do MC Mata podany jest również jako jeden ze współproducentów bitu. Obok Matczaka wypisani zostali Pedro, francis oraz Suwal.
Mata – MC
McDonald’s ze świetnymi wynikami sprzedażowymi
W zeszłym tygodniu informowaliśmy o oficjalnych danych sprzedażowych, które udostępniła sieć McDonald’s. Szef marketingu, Tomasz Dębowski, potwierdził, że dzięki współpracy z Matą sieć odnotowała jeden z najlepszych wyników sprzedażowych w historii McDonald’s w Polsce. Dodaje również, że dane potwierdziły to już w pierwszym tygodniu od wprowadzenia oferty. Rekordowym zainteresowaniem cieszyła się także aplikacja mobilna, dzięki której można było zakupić zestaw Maty.
Przeczytaj: Czy McDonald’s wykorzystał potencjał kampanii z Matą? Jeden z ekspertów w to wątpi
Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu. Do 2 listopada średnia dzienna liczba unikalnych użytkowników była wyższa o 15 proc. w stosunku do średniej z całego ostatniego miesiąca przed startem kampanii
– podaje Tomasz Dębowski.
McDonald’s i Mata podbili jednocześnie platformę YouTube. Spot reklamowy Jak Mata przejął Maka został najpopularniejszym wideo na platformie w październiku, mimo opublikowania dopiero 18 października.
W ostatnich tygodniach nie cichły echa związane z zestawem Maty w McDonald’s. W sieci pojawił się utwór MC, w którym Mata komentuje wydarzenia wokół współpracy z globalnym gigantem. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, […]
Obserwuj nas na instagramie: