Mata – dzięki niemu McDonald’s odnotował niebotyczne wyniki sprzedażowe
Obserwuj nas na instagramie:
Dzięki wprowadzeniu do oferty zestawu Maty statystyki sprzedażowe sieci McDonald’s podskoczyły diametralnie w górę. Wiemy dokładnie, o jakich liczbach tutaj mowa. Sprawdź.
Wyjątkowo owocna współpraca
Tomasz Dębowski, szef marketingu polskiego oddziału McDonalda podaje, że dzięki kolaboracji z Matą sieć osiągnęła jeden z najlepszych wyników sprzedażowych w całej swojej historii i to w pierwszym tygodniu wprowadzenia oferty, w ramach której użytkownicy aplikacji mobilnej McDonald’s mogą zakupić specjalny zestaw Maty. Składa się on z potrójnego cheeseburgera (Potrójny Ch33sburger) dużych frytek oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte). Do zestawu dodawane są także naklejki. W ramach kampanii stworzono również limitowaną kolekcję ubrań sygnowaną nazwiskiem rapera, które można było wygrać, biorąc udział w konkursach prowadzonych w social media McDonalda.
Przeczytaj także: Mata też pracował w McDonald’s. Robił na Świętokrzyskiej
„Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu” – mówi Dębowski. Podano również informację, że pierwszego dnia kampanii firma miała rekordową ilości odwiedzin w swojej aplikacji mobilnej – a to dlatego, że rzeczony zestaw mogli kupić tylko jej posiadacze. „Do 2 listopada średnia dzienna liczba unikalnych użytkowników była wyższa o 150 proc. (ponad dwukrotnie) w stosunku do średniej z całego ostatniego miesiąca przed startem kampanii” – dodaje szef marketingu.
Reklama z Matą stała się najpopularniejszym wideo reklamowym na platformie YouTube w październiku, choć trafiła na nią dopiero 18 października.
Przeczytaj także: Już nie tylko Mata i Travis Scott. Ghali twarzą włoskiego McDonald’s
Dzięki wprowadzeniu do oferty zestawu Maty statystyki sprzedażowe sieci McDonald’s podskoczyły diametralnie w górę. Wiemy dokładnie, o jakich liczbach tutaj mowa. Sprawdź. Zobacz także Nowe seriale, na które warto czekać w 2024 roku Hania Rani zagrała Tiny Desk Concert w ramach prestiżowej serii NPR „Pies i Suka”, czyli Ralph Kaminski i Mery Spolsky połączeni w […]
Obserwuj nas na instagramie: