kadr z reklamy Credit Agricole

Dawid Podsiadło – jak ma bronić, skoro ich jest więcej?


20 stycznia 2022

Obserwuj nas na instagramie:

Dawid Podsiadło ponownie wystąpił w ekologicznym spocie Credit Agricole. Artysta zwraca uwagę na problem plastiku, który w niewyobrażalnej ilości trafia do mórz i oceanów.

Dawid Podsiadło – eko, ale nie na pokaz

Artysta ponownie pojawił się w spocie banku Credit Agricole. Również tym razem stał się twarzą zielonej kampanii firmy, promującej karty z ekotworzywa, które generują mniej odpadów niż tradycyjne karty bankomatowe. To już kolejna reklama pod hasłem #mniejplastiku sygnowana jego nazwiskiem.

Credit Agricole już od dłuższego czasu sukcesywnie buduje swój wizerunek jako bank przyjazny środowisku. W zeszłym roku ukazał się pierwszy spot z Dawidem w roli głównej zachęcającym do używania biodegradowalnych kart płatniczych, natomiast dwa lata temu wyszedł filmik z chwytliwym sloganem Podsiadły: “Nie jadę, kiedy nie muszę”.

Przeczytaj: Dawid Podsiadło zmienił plastikowe drzewa z Leśnej Muzyki w unikatowe winyle

Obrana przez firmę polityka znakomicie przegryza się z ekologicznymi działaniami samego artysty, który faktycznie zwraca uwagę na kwestie środowiskowe. Wizualna oprawa trasy Leśna Muzyka nawiązywała do problemu nadmiernego użytkowania plastiku, ponadto na koncertach (i w sklepie internetowym) można było zakupić unikalne plakaty, ilustrujące ogrom zniszczeń po pożarach w Australii. Całość dochodów ze sprzedaży została oczywiście przekazana na pomoc w ratowaniu środowiska naturalnego Australii.

dawid podsiadło credit agricole reklama mniej plastiku

Kolejnym z ekologicznych działań Dawida Podsiadło było stworzenie coveru Sailing Julii Pietruchy wraz z samą artystką oraz Olkiem Świerkotem, opartym wyłącznie na dźwiękach plastikowych odpadów. Tony plastiku były częścią kampanii Credit Agricole – być może również i teraz oprócz krótkiego spotu wkrótce otrzymamy jakiś nowy, społecznie zaangażowany projekt Dawida.

dawid podsiadło credit agricole reklama mniej plastiku
kadr z reklamy Credit Agricole

Czuję, że to już koniec, to już koniec

Takie wykorzystanie utworu w Dobrą stronę rzeczywiście daje do myślenia. W nowym spocie Credit Agricole Dawid Podsiadło zwraca uwagę na problem plastiku, który trafia do mórz i oceanów.

Plastiku w morzach i oceanach już za 30 lat może być więcej niż ryb i delfinów

– mówi artysta.

I… nie musi właściwie dodawać nic więcej, bo same te liczby oraz sugestywne obrazy, przesyłają jasny i klarowny komunikat.

Co minutę do mórz i oceanów trafia ponad 20 ton plastiku. Tworzywa, którego nadmiar niszczy środowisko. Jeśli dziś nie podejmiemy działań, już w 2050 r. w morzach i oceanach może być więcej plastiku, niż ryb … i delfinów. Otwórz konto dla Ciebie i odbierz nawet 555 zł premii. Dołącz do akcji #mniejplastiku. Zyskasz Ty i środowisko.

A co Wy sądzicie o najnowszej reklamie Credit Agrciole?

Dawid Podsiadło ponownie wystąpił w ekologicznym spocie Credit Agricole. Artysta zwraca uwagę na problem plastiku, który w niewyobrażalnej ilości trafia do mórz i oceanów. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →