Bedoes został ambasadorem gry “FIFA 22”


27 września 2021

Obserwuj nas na instagramie:

Autor Rewolucji Romantycznej znany jest z zamiłowania do gier wideo. Studio EA Sports postanowiło zaprosić Bedoesa do współpracy podczas promocji najnowszej produkcji deweloperów – FIFA 22. Raper został oficjalnym ambasadorem gry, której premierę zaplanowano na 1 października.

Bedoes z przedpremierowym dostępem do gry

Bydgoszczanin poinformował o współpracy z producentami popularnej gry piłkarskiej za pośrednictwem Instagrama. Według informacji podanej przez Bedoesa, raper został posiadaczem jednego z tysiąca egzemplarzy na całym świecie. Aktywności związane z nową odsłoną FIFY przygotowywane będą razem z The Collective.

Jak pewnie wiecie, od kilku dni testuję przedpremierowo grę FIFA 22, a dziś nareszcie mogę poinformować o tym, że zostałem jej ambasadorem w Polsce. Chciałbym bardzo podziękować EA Sports FIFA za zaufanie i podarowanie mi jako jedynej osobie w Polsce, która nie jest profesjonalnym graczem, jednego z tysiąca egzemplarzy gry na cały świat. Niewiele mogę zdradzić na ten moment, ale to tylko kropla w oceanie tego, co dla Was przygotowaliśmy razem z The Collective. Wielkie rzeczy w drodze

– pisze Bedoes.

Zobacz: Little Simz, Ty Dolla $ign, Martin Garrix i inni na soundtrakcu to gry FIFA 22

media społecznościowe Bedoesa

Projekt The Collective ruszył niedawno

Inauguracja projektu The Collective odbyła się w Warszawie, a odpowiedzialni są za niego Dariusz Mioduski i Paweł Sabarański, właściciel Grail Port. Pierwszy z wymienionych jest głównym inwestorem projektu, znanym z zaangażowania w nowe technologie i e-sport. Natomiast Sabarański skupia wokół siebie osoby zainteresowane streetwearem, modą i muzyką.

Siedziba pod nazwą The Box powstała na stadionie Legii Warszawa. Inauguracja The Collective nastąpiła podczas 4. urodzin Grail Point, a wśród zaproszonych gwiazd pojawili się m.in. Bedoes, Taco Hemingway, White 2115, Young Leosia, Żabson, Janusz Walczuk czy Kuban. Pojawiła się również drużyna e-sportowa Zero Zero Brasil.

The Collective to przedsięwzięcie, które nie ma jeszcze w Polsce swojego odpowiednika. Spoiwem naszych działań będzie szeroko rozumiany gaming, który jest obecnie najpopularniejszą formą rozrywki wśród młodych ludzi. Dlatego właśnie poprzez gaming, ale również autorskie formaty video oraz wydarzenia specjalne organizowane w The Box, chcemy zbudować zaangażowaną społeczność. Z Pawłem dzieli nas pokolenie, ale łączy spojrzenie na współczesny świat rozrywki, dlatego postanowiliśmy nawiązać współpracę. Grail Point będzie bardzo ważnym ogniwem scalającym projekt z naszą grupą docelową

– mówi Mioduski.
Facebook The Collective

Bedoes fanem serii FIFA

Członek SBM Label dał się poznać swoim fanom jako zapalony gracz. Wśród takich tytułów jak seria Grand Theft Auto czy League Of Legends, na monitorze Bedoesa pojawiała się FIFA. W czerwcu Borys razem z Lankiem komentowali finał rozgrywek w FIFA 21 zorganizowanego podczas SB FFestivalu w specjalnej strefie SBM Space: Gaming Cup. Oprócz (jeszcze) najnowszej odsłony FIFY, gracze mogli spróbować swoich sił w CS:GO.

Autor Rewolucji Romantycznej znany jest z zamiłowania do gier wideo. Studio EA Sports postanowiło zaprosić Bedoesa do współpracy podczas promocji najnowszej produkcji deweloperów – FIFA 22. Raper został oficjalnym ambasadorem gry, której premierę zaplanowano na 1 października. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →