Materiały prasowe

Żabson nowym ambasadorem marki Samsung


06 kwietnia 2022

Obserwuj nas na instagramie:

W ramach kampanii promującej nowe smartfony z serii Galaxy S22 Samsung wykorzysta wizerunek Żabsona w formacie 3D Digital Out of Home. Będzie zarazem pierwszą firmą w Polsce korzystającą z tej technologii. Sprawdź szczegóły!

Żabson w wyjątkowej kampanii flagowego smartfona

Specjalna kampania reklamowa, której ambasadorem jest Żabson, zadebiutowała w Warszawie 5 kwietnia na wielkoformatowych ekranach zlokalizowanych na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie. 3D Digital Out of Home, czyli technologia, którą wykorzystano do jej produkcji, pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot reklamowy oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Co to oznacza w praktyce? Ano tyle, że oglądając na ekranie reklamę z udziałem idola Gen-Z odnosimy wrażenie, jakby on i prezentowany przez niego smartfon wychodzili poza ramy ekranu.

Tego typu kreacja pozwala zaangażować odbiorców na niespotykaną dotąd skalę zwiększając dodatkowo zasięg kampanii ze względu na swój viralowy charakter.

– mówi mówi Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu, Screen Network
Żabson Samsung
fot. materiały prasowe

Reklamę z wizerunkiem opocznianina będzie można oglądać do końca kwietnia na wspomnianym narożnym ekranie budynku hotelu Marriott, a także na ekranach 2D z efektem głębi znajdujących się na terenie CH Arkadia, Galerii Mokotów oraz przy Pl. Unii Lubelskiej. Realizację kampanii zaplanowano również w digitalu.

W kanałach social media wyzwaniem było przeniesienie efektu trójwymiarowej kreacji, jaki uzyskaliśmy na outdoorze. Wrażenie trójwymiarowości w interaktywnej formie przyciąga uwagę cyfrowego konsumenta przyzwyczajonego dla klasycznych formatów w mediach społecznościowych.

– podkreśla Patrycja Rusnak, Social Media & Gaming Director, VMLY&R

Za kampanię odpowiadają agencje: VMLY&R (koncept kreatywny), Starcom (zakup mediów) oraz dfusion communication (PR). Autorem materiałów 3D jest Platige Image. Produkcją zajął się dom produkcyjny DOBRO. Realizacja kampanii to dzieło Screen Network.

Przeczytaj także: Jak narysowaliśmy nową stronę Rytmy.pl wraz z Samsung Galaxy Z Fold3 5G

W ramach kampanii promującej nowe smartfony z serii Galaxy S22 Samsung wykorzysta wizerunek Żabsona w formacie 3D Digital Out of Home. Będzie zarazem pierwszą firmą w Polsce korzystającą z tej technologii. Sprawdź szczegóły! Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →