To nie Mata, a Taco Hemingway był pierwszym wyborem McDonalda do współpracy
Obserwuj nas na instagramie:
Mata i Taco Hemingway – dwóch hegemonów na rynku rapowym. Łączy ich ogromna ilość słuchaczy i podobny wydźwięk twórczości, a dzieli najwyraźniej podejście do spraw wizerunkowych. Sprawdź szczegóły.
Zestaw Maty w Maku
Travis Scott, Saweetie, Tommy Cash – oto postacie, które nawiązały współpracę z McDonaldem, wprowadzając do jego oferty swój własny zestaw. Jak widać, potentat na rynku fastfoodowym dobiera sobie tylko tych największych. A niedawno do tego grona dołączył także Mata. W skład jego zestawu wchodzi MatchakLatte, Potrójny Ch33seburger i średnie frytki. Można go kupić tylko za pośrednictwem specjalnego kuponu z aplikacji. Jest to bez wątpienia akcja, która generuje u obydwu zainteresowanych ogromne obroty. Nie znamy oficjalnych statystyk sprzedaży, jednak jedna wizyta w McDonaldzie pozwala zauważyć, że pracownicy sieciówki urabiają się po łokcie z powodu nowej oferty. Oprócz posiłku Maty do obiegu trafił także limitowany merch, zaprojektowany tak, że połączone są na nim symbole McDonalda i twórczości rapera.
Mata vs Taco
Niedawno okazało się, że Mata prawdopodobnie nie był pierwszym wyborem restauracji, jeśli chodzi o raperów z którymi chciałby nawiązać współpracę. Tym pierwszym, jak podaje informator serwisu Pudelek, był Taco Hemingway. Nie jest to, co prawda, potwierdzona informacja, jednak nie można jej wykluczyć. Chociaż Taco Hemingway stoi w tyle za Matą w zestawieniach słuchalności, na scenie stoi zdecydowanie dłużej. Twórczość obydwu odznacza się tym, że zdołała wykroczyć poza rapowe podwórko, zachęcając do słuchania także odbiorców dotychczas niezwiązanych z rapem. Bez wątpienia sporo ich łączy. Taco Hemingway jest jednak znany z tego, że niechętnie udziela się w mediach, a wszystkie propozycje współprac reklamowych konsekwentnie odrzuca. Nie jest więc zaskoczeniem, że tak się stało i tym razem.
Przeczytaj także: Mata znowu pozamiatał, tym razem w światowym zestawieniu Spotify
Mata i Taco Hemingway – dwóch hegemonów na rynku rapowym. Łączy ich ogromna ilość słuchaczy i podobny wydźwięk twórczości, a dzieli najwyraźniej podejście do spraw wizerunkowych. Sprawdź szczegóły. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, […]
Obserwuj nas na instagramie: