fot. Vantage_DS

Netflix i Microsoft łączą siły, żeby wprowadzić… abonament z reklamami


14 lipca 2022

Podziel się newsem:

No i tu zaczynają się schody. Netflix i Microsoft łączą siły, by dostarczyć nam świeżutką porcję reklam w nadchodzącym abonamencie.

Netflix z reklamami – koszmar użytkowników wchodzi w życie

Na odpowiedź, ile będzie kosztować taka „przyjemność”, musimy niestety poczekać. Na pewno będzie to cena niższa niż 29 zł, ponieważ tyle na ten moment płacimy za najtańszy z serwowanych planów Netflixa – plan podstawowy.

Przeczytaj także: Netflix podejmie się realizacji serialu na podstawie komiksów Asterix

Netflix z nową przydatną funkcją podwójny kciuk
fot. Netflix

To dopiero początki i mamy wiele do zrobienia. Ale nasz długoterminowy cel jest jasny. Większy wybór dla konsumentów i lepsze niż w liniowej telewizji oferty dla reklamodawców. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Microsoftem podczas wprowadzania tej nowej usługi w życie

– mówi Greg Peters, dyrektor operacyjny Netflixa i główny dyrektor ds. produktów.

Na ten moment Netflix umożliwiał swoim użytkownikom oglądanie ich ulubionych filmów i seriali w trzech planach. Podstawowym, który kosztował 29 złotych miesięcznie i był dostępny tylko w rozdzielczości 480p. Standardowym, który za 43 złote miesięcznie oferował nam rozdzielczość sięgającą 1080p i pozwalającą oglądać produkcje na aż dwóch urządzeniach jednocześnie, a także w ofercie Premium, która do naszego pakietu dodawała rozdzielczość Ultra HD, HDR, Dolby Atmos i oglądanie na czterech urządzeniach na raz za 60 złotych miesięcznie.

Microsoft ma udowodnioną zdolność do wsparcia wszystkich naszych potrzeb podczas wspólnej pracy nad budową nowego planu z reklamami. Co ważniejsze, Microsoft zaoferował elastyczność w zakresie wprowadzania innowacji w czasie, zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a także silne zabezpieczenia prywatności dla naszych użytkowników

– dodaje dyrektor Netflixa.

Na ten moment nie wiadomo również, jaką formę przybiorą dostarczane nam reklamy. Na taką informację musimy niestety poczekać.

No i tu zaczynają się schody. Netflix i Microsoft łączą siły, by dostarczyć nam świeżutką porcję reklam w nadchodzącym abonamencie. Zobacz także Eksperymenty z „gumkami”. Zderzyliśmy mity związane z używaniem prezerwatyw z rzeczywistością! Mata przerwał wydawniczą ciszę! Co nowego wydał? Kuba Karaś i Mery Spolsky prezentują singiel „Bez wymówek” promujący kampanię Durex Netflix z reklamami […]

Wiemy, gdzie są najlepsze koncerty. Sprawdź!

Biletomat.pl
20 PLN
Jak kupić bilet?

Po kliknięciu "Kup bilet" przeniesiesz się do strony internetowej oficjalnego dystrybutora biletów i na jego stronie dokonasz zakupu.

Bezpieczne zakupy u oficjalnych dystrybutorów

Zakup biletu odbywa się na stronie oficjalnego dystrybutora biletów. Pamiętaj o tym, że jeżeli miejsca są numerowane, a bilety sprzedaje kilka firm, to każda z nich udostępnia inną pulę miejsc do wyboru.

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

Sprawdź także

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →