fot. materiały prasowe

Natalia Nykiel została ambasadorką kampanii edukacyjnej promującej samobadanie piersi wśród nastolatek


26 września 2022

Podziel się newsem:

Ambasadorką kampanii została Natalia Nykiel, która, aby dodatkowo wypromować kampanię, nagrała piosenkę o poznawaniu własnego ciała.

Nie bójmy się badać

Natalia Nykiel została nową ambasadorką kampanii „Normalne, że ich dotykam”, która skierowana jest do młodych dziewczyn od 16. roku życia. Celem akcji jest promowanie życia w duchu body positive, a także zachęcenie do bycia bliżej ze sobą oraz do dotykania i poznawania swoich piersi. Motywem przewodnim jest charakterystyczny gest samobadania.

Przeczytaj także: Maja Staśko bierze się za rap. Działaczka pokazuje, jak to jest walczyć jak dziewczyna

Natalia Nykiel została ambasadorką kampanii edukacyjnej promującej samobadanie piersi wśród nastolatek
fot. materiały prasowe

Pomysłodawcą kampanii jest Avon, który tym razem zwraca się do nastolatek. Celem jest zaszczepienie prozdrowotnych postaw wśród młodych dziewczyn. W ramach kampanii ekspertki Avon przeszkolone przez fundację Rak’n’Roll przeprowadzą lekcje samobadania piersi w 100 szkołach w całej Polsce. Będzie to moment, w którym uczennicom zostanie przekazana niezbędna wiedza na temat poznawania własnego ciała, a także okazja do wprowadzenia pewnych nawyków, które pomogą w zdrowym funkcjonowaniu.

Według badań aż 95% dziewcząt w wieku 14-16 lat oraz 58% młodych kobiet w wieku 19-25 lat nigdy nie uczestniczyło w zajęciach dotyczących profilaktyki raka piersi. Nastolatki wstydzą się nie tylko dotykać swoich piersi, ale nawet rozmawiać o nich. Avon, wspólnie z partnerami merytorycznymi – Fundacją Rak’n’Roll i Kliniką Ginekologiczną Gini – chce to zmienić, dlatego startuje z kampanią edukacyjną, w której zwraca uwagę, że dotykanie swoich piersi to ważny element troski o siebie i o swoje zdrowie

– czytamy o planach organizowanej akcji.

Ambasadorką kampanii została Natalia Nykiel, która, aby dodatkowo wypromować kampanię, nagrała piosenkę o poznawaniu własnego ciała.

Propozycja udziału w kampanii „Normalne, że ich dotykam” spodobała mi się od razu, bo wiem, jak ważne wśród młodych dziewczyn jest budowanie podstaw wiedzy na temat naszego ciała czy seksualności i jak bardzo mi tego brakowało, kiedy byłam nastolatką. Z wielką przyjemnością i dumą przyjęłam rolę ambasadorki kampanii i wierzę, że dzięki niej mocno poszerzymy świadomość dziewczyn w zakresie samobadania

– powiedziała o kampanii Natalia Nykiel.

Każda szkoła może zgłosić się do akcji poprzez stronę www.avon.pl/programedukacyjny.

Ambasadorką kampanii została Natalia Nykiel, która, aby dodatkowo wypromować kampanię, nagrała piosenkę o poznawaniu własnego ciała. Zobacz także Jeffrey Dahmer: 5 piosenek, w których wspomniano seryjnego mordercę TVP miało propozycję wyprodukowania „Wiedźmina”, zanim projekt trafił do Netflixa Christian Bale: Jeśli dostajesz w Hollywood rolę, to tylko dlatego, że DiCaprio ją wcześniej odrzucił Nie bójmy się […]

Wiemy, gdzie są najlepsze koncerty. Sprawdź!

Biletomat.pl
20 PLN
Jak kupić bilet?

Po kliknięciu "Kup bilet" przeniesiesz się do strony internetowej oficjalnego dystrybutora biletów i na jego stronie dokonasz zakupu.

Bezpieczne zakupy u oficjalnych dystrybutorów

Zakup biletu odbywa się na stronie oficjalnego dystrybutora biletów. Pamiętaj o tym, że jeżeli miejsca są numerowane, a bilety sprzedaje kilka firm, to każda z nich udostępnia inną pulę miejsc do wyboru.

Sprawdź także

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →