fot. materiały prasowe

Tommy Hilfiger i Shawn Mendes łączą siły w walce o zrównoważony rozwój w akcji Play It Forward


19 maja 2022

Obserwuj nas na instagramie:

Tommy Hilfiger i Shawn Mendes wyciągają rękę w kierunku naszego środowiska. Słynna marka i wokalista połączyli siły we wspólnej kampanii.

Tommy Hilfiger i Shawn Mendes na ratunek planecie

Partnerstwo Play It Forward rozpocznie kampania, która otworzy nam lato 2022. Classics Reborn, której twarzą został słynny wokalistka, a także darowizna w wysokości 1 miliona dolarów będą miały na celu skupienie uwagi ludzi na temacie zrównoważonego wpływu na nasze otoczenie.

Marka Tommy Hilfiger z przyjemnością ogłasza partnerstwo pt. Play It Forward z kanadyjskim piosenkarzem i autorem tekstów Shawnem Mendesem. Wielopłaszczyznowa współpraca ma na celu rozwijać ich wspólną wizję lepszej przyszłości. Działania rozpocznie globalna kampania letniej kolekcji Classics Reborn, która została w całości wykonana z bardziej zrównoważonych materiałów i której twarzą został Shawn.

– czytamy w zapowiedzi akcji

Sama kampania Classics Rebord została sfotografowana przez Craiga McDeana. Występujący w niej Shawn Mendes ma na sobie najnowszą kolekcję pt. 1985 Program. Składa się ona z koszulki polo wykonanej z organicznej bawełny, a także ekologicznego dżinsu, w którego składzie znajdziemy materiały pochodzące z recyklingu. Całość stylizacji dopełniają wyselekcjonowane bestsellerowe ubrania marki, które okraszone są jej klasykami.

Tommy Hilfiger
fot. materiały prasowe

Użycie bawełny organicznej w kolekcji 1985 Program z 2022 roku pozwoliło zmniejszyć ekwiwalent CO2 o około 48% i uniknąć 692 ton jego emisji. Jest to ilość odpowiadająca 641 lotom w jedną stronę z Londynu do Nowego Jorku dla jednego pasażera.

Shawn to nie tylko wszechstronnie utalentowany muzyk, lecz także głos nowej generacji, tzw. Futuremakers, która doskonale rozumie potrzebę działania. Łącząc siły z Shawnem w edukowaniu i wprowadzaniu innowacji, możemy rozbudować i przenieść naszą podróż ku zrównoważonemu rozwojowi na jeszcze wyższy poziom. Przed nami jeszcze długa droga, ale działając wspólnie, możemy jeszcze mocniej zwiększać świadomość potrzeby działania i wywrzeć jeszcze silniejszy wpływ.

– mówi Tommy Hilfiger

Przeczytaj także: Shawn Mendes robi krok w kierunku ratowania klimatu

Tommy Hilfiger
fot. materiały prasowe

Tommy i jego kultowa marka inspirują mnie od zawsze i cieszę się, że mogę wyruszyć w naszą wspólną podróż z moimi fanami. Każdy ma do odegrania rolę w tworzeniu bardziej zrównoważonej przyszłości i nie mogę się doczekać uczenia się od siebie nawzajem, a zarazem odkrywania, jak kreatywność i wyobraźnia mogą pozytywnie wpływać na branżę modową. Cieszę się, że będę mógł dzielić się tym, co oznacza dla mnie bardziej zrównoważone życie.

– mówi Shawn Mendes

Koncerty w imieniu środowiska

W ramach swojej nadchodzącej trasy Wonder: The World Tour Shawn Mendes zobowiązał się również do zmniejszenia o 50% emisji CO2 podczas każdego koncertu w porównaniu do swojej ostatniej światowej trasy koncertowej z 2019 roku. Na scenie wokalistka będzie miał na sobie ekologiczne, szyte na miarę ubrania marki Tommy Hilfiger, które zostaną zaprojektowanie wyłączenie na trasę koncertową. W ich składzie znajdą się pozostałości z poprzednich kolekcji oraz ze starych tkanin z tzw. deadstocku, czyli z niesprzedanych produktów lub resztek tkanin pozostałych na stanie.

Shawn Mendes, Tommy Hilfiger – Classics Reborn, zobacz!

Żaden plan nie jest doskonały, ale postrzegamy to jako punkt wyjścia. Jesteśmy w kluczowym momencie w walce o klimat i jest to dla mnie kluczowe, aby ta trasa była krokiem we właściwym kierunku. Nadszedł czas, aby większe zespoły potraktowały priorytetowo zrównoważony rozwój w branży.


Mamy moc, by dawać przykład, nie tylko dla naszych fanów i naszej branży, ale także dla innych. Celem jest, aby prawdziwie ekologiczne trasy koncertowe stały się normą prędzej niż później, a wraz z rozwojem technologii i naszych praktyk będzie to stawało się coraz bardziej opłacalne. Od zmiany sposobu, w jaki nasz towar został zaprojektowany i stworzony, przez sposób, w jaki podróżuje nasza trasa i nasza produkcja oraz paliwo, z którego korzystamy, po wyposażenie naszego zespołu koncertowego i naszych fanów w działania i informacje, które sprawią, że ich wrażenia z trasy będą bardziej zrównoważone, postawiliśmy sobie za cel zmniejszyć emisję dwutlenku węgla.

– komentuje zamysł akcji management Shawna

Punktem kulminacyjnym partnerstwa będzie wspólna kolekcja kapsułowa, której debiut zaplanowano na początek 2023 roku. Będzie ona połączeniem ponadczasowości marki z innowacyjnością, a także materiałami pochodzącymi z recyklingu. Wszystko to ma zostać również oparte o gospodarkę cyrkulacyjną.

Jak więc oceniacie samą akcję? Dołożycie do niej swoją cegiełkę, kupując ubrania marki?

Tommy Hilfiger i Shawn Mendes wyciągają rękę w kierunku naszego środowiska. Słynna marka i wokalista połączyli siły we wspólnej kampanii. Zobacz także Nowe seriale, na które warto czekać w 2024 roku Hania Rani zagrała Tiny Desk Concert w ramach prestiżowej serii NPR „Pies i Suka”, czyli Ralph Kaminski i Mery Spolsky połączeni w remiksie Tommy […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →