Tommy Hilfiger i Shawn Mendes łączą siły w walce o zrównoważony rozwój w akcji Play It Forward
Obserwuj nas na instagramie:
Tommy Hilfiger i Shawn Mendes wyciągają rękę w kierunku naszego środowiska. Słynna marka i wokalista połączyli siły we wspólnej kampanii.
Tommy Hilfiger i Shawn Mendes na ratunek planecie
Partnerstwo Play It Forward rozpocznie kampania, która otworzy nam lato 2022. Classics Reborn, której twarzą został słynny wokalistka, a także darowizna w wysokości 1 miliona dolarów będą miały na celu skupienie uwagi ludzi na temacie zrównoważonego wpływu na nasze otoczenie.
Marka Tommy Hilfiger z przyjemnością ogłasza partnerstwo pt. Play It Forward z kanadyjskim piosenkarzem i autorem tekstów Shawnem Mendesem. Wielopłaszczyznowa współpraca ma na celu rozwijać ich wspólną wizję lepszej przyszłości. Działania rozpocznie globalna kampania letniej kolekcji Classics Reborn, która została w całości wykonana z bardziej zrównoważonych materiałów i której twarzą został Shawn.
– czytamy w zapowiedzi akcji
Sama kampania Classics Rebord została sfotografowana przez Craiga McDeana. Występujący w niej Shawn Mendes ma na sobie najnowszą kolekcję pt. 1985 Program. Składa się ona z koszulki polo wykonanej z organicznej bawełny, a także ekologicznego dżinsu, w którego składzie znajdziemy materiały pochodzące z recyklingu. Całość stylizacji dopełniają wyselekcjonowane bestsellerowe ubrania marki, które okraszone są jej klasykami.
Użycie bawełny organicznej w kolekcji 1985 Program z 2022 roku pozwoliło zmniejszyć ekwiwalent CO2 o około 48% i uniknąć 692 ton jego emisji. Jest to ilość odpowiadająca 641 lotom w jedną stronę z Londynu do Nowego Jorku dla jednego pasażera.
Shawn to nie tylko wszechstronnie utalentowany muzyk, lecz także głos nowej generacji, tzw. Futuremakers, która doskonale rozumie potrzebę działania. Łącząc siły z Shawnem w edukowaniu i wprowadzaniu innowacji, możemy rozbudować i przenieść naszą podróż ku zrównoważonemu rozwojowi na jeszcze wyższy poziom. Przed nami jeszcze długa droga, ale działając wspólnie, możemy jeszcze mocniej zwiększać świadomość potrzeby działania i wywrzeć jeszcze silniejszy wpływ.
– mówi Tommy Hilfiger
Przeczytaj także: Shawn Mendes robi krok w kierunku ratowania klimatu
Tommy i jego kultowa marka inspirują mnie od zawsze i cieszę się, że mogę wyruszyć w naszą wspólną podróż z moimi fanami. Każdy ma do odegrania rolę w tworzeniu bardziej zrównoważonej przyszłości i nie mogę się doczekać uczenia się od siebie nawzajem, a zarazem odkrywania, jak kreatywność i wyobraźnia mogą pozytywnie wpływać na branżę modową. Cieszę się, że będę mógł dzielić się tym, co oznacza dla mnie bardziej zrównoważone życie.
– mówi Shawn Mendes
Koncerty w imieniu środowiska
W ramach swojej nadchodzącej trasy Wonder: The World Tour Shawn Mendes zobowiązał się również do zmniejszenia o 50% emisji CO2 podczas każdego koncertu w porównaniu do swojej ostatniej światowej trasy koncertowej z 2019 roku. Na scenie wokalistka będzie miał na sobie ekologiczne, szyte na miarę ubrania marki Tommy Hilfiger, które zostaną zaprojektowanie wyłączenie na trasę koncertową. W ich składzie znajdą się pozostałości z poprzednich kolekcji oraz ze starych tkanin z tzw. deadstocku, czyli z niesprzedanych produktów lub resztek tkanin pozostałych na stanie.
Shawn Mendes, Tommy Hilfiger – Classics Reborn, zobacz!
Żaden plan nie jest doskonały, ale postrzegamy to jako punkt wyjścia. Jesteśmy w kluczowym momencie w walce o klimat i jest to dla mnie kluczowe, aby ta trasa była krokiem we właściwym kierunku. Nadszedł czas, aby większe zespoły potraktowały priorytetowo zrównoważony rozwój w branży.
– komentuje zamysł akcji management Shawna
Mamy moc, by dawać przykład, nie tylko dla naszych fanów i naszej branży, ale także dla innych. Celem jest, aby prawdziwie ekologiczne trasy koncertowe stały się normą prędzej niż później, a wraz z rozwojem technologii i naszych praktyk będzie to stawało się coraz bardziej opłacalne. Od zmiany sposobu, w jaki nasz towar został zaprojektowany i stworzony, przez sposób, w jaki podróżuje nasza trasa i nasza produkcja oraz paliwo, z którego korzystamy, po wyposażenie naszego zespołu koncertowego i naszych fanów w działania i informacje, które sprawią, że ich wrażenia z trasy będą bardziej zrównoważone, postawiliśmy sobie za cel zmniejszyć emisję dwutlenku węgla.
Punktem kulminacyjnym partnerstwa będzie wspólna kolekcja kapsułowa, której debiut zaplanowano na początek 2023 roku. Będzie ona połączeniem ponadczasowości marki z innowacyjnością, a także materiałami pochodzącymi z recyklingu. Wszystko to ma zostać również oparte o gospodarkę cyrkulacyjną.
Jak więc oceniacie samą akcję? Dołożycie do niej swoją cegiełkę, kupując ubrania marki?
Tommy Hilfiger i Shawn Mendes wyciągają rękę w kierunku naszego środowiska. Słynna marka i wokalista połączyli siły we wspólnej kampanii. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins Tommy Hilfiger i Shawn […]
Obserwuj nas na instagramie: