TEDE jest na TAK. Raper promuje szczepienia przeciwko COVID-19
Obserwuj nas na instagramie:
TEDE dość niespodziewanie pojawił się w spocie reklamowym opublikowanym na kanale Wrocław TV. Raper jednak nie został twarzą żadnego gadżetu, a użyczył swego wizerunku kampanii “Szczepan się szczepi”.
TEDE twarzą społecznej kampanii
Co tu dużo mówić: artysta jest wziętym raperem, a swoimi wydawnictwami oraz ciekawymi kolaboracjami, z których kiełkują coraz to większe hity podkreśla, że nadal zajmuje ważne miejsce w polskiej rap grze. Ma fanów, ma prestiż, krótko mówiąc, ma markę. I tej właśnie użyczył w dość nietypowym spocie reklamowym, w jakim ostatnio wziął udział.
Przeczytaj: Wac Toja i TEDE zabierają słuchaczy na „Tropical Island”
Krótki filmik z jego udziałem pojawił się dwa dni temu na kanale Wrocław TV na Yotube. Spot ma charakter kampanii społecznej i zachęca wszystkich obywateli, aby zaszczepili się przeciwko COVID-19. Podobnych akcji było całkiem sporo, w tym niezbyt udane plakaty i billboardy z m.in. Adamem Małyszem i Maciejem Musiałem. Artyści angażują się w temat, gdyż zdają sobie sprawę z własnego poziomu autorytetu, a także z czysto pragmatycznych względów. Od sytuacji epidemiologicznej zależy w końcu przyszłość wszelkich wydarzeń kulturalnych – nie tylko koncertów, ale również spektakli teatralnych, premier kinowych itd.
Szczepan się szczepi, czyli większość jest konieczna
TEDE wystąpił w trzydziestosekundowym spocie zatytułowanym Szczepan się szczepi, który został opublikowany na kanale Wrocław TV. Do tej pory filmik zebrał lekko ponad 5 tysięcy wyświetleń – komentarze pod nim przezornie są wyłączone.
Spot powstał, aby zachęcić nastolatków do szczepień przeciwko COVID-19 i wiąże się to z wrocławską akcją Wracamy do Szkoły Zaszczepieni.
W sieci pojawi się pięć odcinków spotu, promującego szczepienia młodych ludzi. Bohaterem spotu jest młody Szczepan, którego idolem jest raper TEDE. Szczepan nie chce się szczepić, widzimy go w różnych przestrzeniach, m.in. w domu, gdzie organizuje samotnie piątkową dyskotekę, w parku pokazując swoją kolekcję masek, w restauracji, gdzie bawią się jego zaszczepieni rówieśnicy, i w końcu w przychodni, gdzie szczepi się i spotyka swojego idola – rapera TEDE, który zgodził się na udział w spocie
– tłumaczy Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji i Turystyki UM.
TEDE do tej pory nie odniósł się do swojego udziału w spocie. Na jego profilach w mediach społecznościowych pojawiło się za to mnóstwo nieprzychylnych komentarzy od tzw. pandemiosceptyków, odgrażających się, że nie zamierzają już dłużej wspierać jego muzycznej twórczości. Cóż… Cytując klasyka: this isn’t the airport, you don’t have to announce your departure.
TEDE dość niespodziewanie pojawił się w spocie reklamowym opublikowanym na kanale Wrocław TV. Raper jednak nie został twarzą żadnego gadżetu, a użyczył swego wizerunku kampanii “Szczepan się szczepi”. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, […]
Obserwuj nas na instagramie: