Merch napoju alkoholowego Travisa Scotta “CACTI” w sprzedaży!
Obserwuj nas na instagramie:
Od współpracy z Nike, McDonald’s i Fortnite po własny napój alkoholowy Spiked Seltzer. CACTI Travisa Scotta trafiło do regularnej sprzedaży w wybranych sklepach w Stanach Zjednoczonych, podobnie jak zupełnie nowy merch!
Travis Scott – współprace z markami
Travis Scott to postać, o której trudno było nie usłyszeć w ostatnich latach. Raper i producent, autor fenomenalnego ASTROWORLD, w zaledwie kilka miesięcy nawiązał trzy potężne współprace biznesowe z największymi graczami w swoich branżach – siecią fast-food McDonald’s, grą Fortnite, czy marką SONY przy okazji premiery Playstation 5.
CACTI – zapowiedź napoju alkoholowego Travisa Scotta
W grudniu ubiegłego roku pojawiły się pierwsze zapowiedzi nowego napoju rapera, jednak dopiero pod koniec lutego potwierdziły się domysły wszystkich fanów Travisa (i napojów alkoholowych). Autor HIGHEST IN THE ROOM podzielił się za pośrednictwem instagramowego konta CACTI (@cacti) nagraniem z fabryki, gdzie odbywa się hurtowa produkcja seltzera i ogłosił datę jego premiery – 15 marca.
CACTI dostępny na terenie całych Stanów Zjednoczonych
Od poniedziałku 15 marca, Spiked Seltzer marki CACTI – produkowany przez firmę piwowarską Anheuser-Busch – jest dostępny w całych Stanach Zjednoczonych.
Krajowej premierze napoju towarzyszy również limitowany drop nowego merchu sygnowanego brandem CACTI. W sklepie internetowym dostępne są koszulki, bluzy, spodnie, spodenki, czapki, oraz akcesoria, nad których tworzeniem pieczę z pewnością sprawował sam Travis Scott.
Sklep internetowy CACTI – tylko dla osób powyżej 21. roku życia
Sklep internetowy jest dostępny pod tym linkiem. Aby skorzystać z dobrodziejstw oferowanych przez Travisa i jego nową markę musicie mieć ukończone 21 lat. Ceny produktów zaczynają się od $20,00.
Czym jest Spiked Seltzer?
Spiked Seltzer to napój tworzony na bazie wody gazowanej, posiadający niską zawartość alkoholu. Napoje alkoholowe tego typu cieszą się ogromną popularnością za Wielką Wodą. Seltzer CACTI trafił do sprzedaży w trzech smakach: limonkowym, truskawkowym i ananasowym. Jak czytamy w nagłówku sklepu internetowego, w skład napoju wchodzi również najwyższej jakości niebieska agawa z Meksyku.
Od współpracy z Nike, McDonald’s i Fortnite po własny napój alkoholowy Spiked Seltzer. CACTI Travisa Scotta trafiło do regularnej sprzedaży w wybranych sklepach w Stanach Zjednoczonych, podobnie jak zupełnie nowy merch! Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają […]
Obserwuj nas na instagramie: