Jagoda Jaskot

Fani BTS wykupili olbrzymie ekrany w centrum Warszawy


10 czerwca 2021

Obserwuj nas na instagramie:

Na stacji metra Świętokrzyska wyświetlana jest obecnie reklama poświęcona k-popowemu zespołowi BTS. Zasponsorowali ją polscy fani grupy.

ARMY świętują rocznicę debiutu BTS

Olbrzymie ekrany na metrze Świętokrzyska, o łącznej powierzchni ponad 220 m2, przez tydzień będą wyświetlać reklamę z członkami k-popowej grupy BTS. Akcja ma upamiętniać ósmą rocznicę debiutu zespołu, która będzie miała miejsce 12 czerwca. Polskie ARMYs, bo tak nazywają siebie fani zespołu, zorganizowali akcję crowdfoundingową, żeby uzbierać środki na wynajem ekranu. Zbiórka miała trwać dwa miesiące, ale potrzebne środki udało się gromadzić już po 2 tygodniach. BTS na stacji Świętokrzyska będziecie mogli zobaczyć do niedzieli, 13 czerwca. Ekranów szukajcie w przejściu między pierwszą a drugą linią metra.

Fani – ważny składnik sukcesu BTS

Fandom BTS nie ogranicza się do wspierania swojego zespołu poprzez chodzenie na koncerty, kupowanie płyt, czy merchu. ARMYs zachowują się jak zewnętrzny, działający charytatywnie, zespół marketingowy. W podziękowaniu za puszczanie piosenek grupy, fani wysyłali kwiaty dziennikarzom muzycznym. Na urodziny poszczególnych członków, czy na rocznice debiutu, wykupują billboardy i ekrany LED, za ich pośrednictwem składając swoim ulubieńcom życzenia i gratulacje. ARMY mają wystarczającą siłę, by konkurować z największymi markami o miejsca reklamowe na przykład przy Time Square w Nowym Jorku. Najbardziej imponujące są jednak akcje charytatywne, w które angażują się fani. Jednoczyli się już, żeby wspólnie sadzić drzewa, adoptować zagrożone wyginięciem zwierzęta, wspierać finansowo ofiary kataklizmów, czy zasilać banki żywności. Gdy BTS przekazali milion dolarów na ruch Black Lives Matter, ich fani w zaledwie dobę uzbierali drugie tyle. Polscy fani biorą udział w tym globalnym trendzie, angażując się nie tylko w promocję zespołu w kraju, ale też w liczne międzynarodowe akcje charytatywne.

BTS
BTS, materiały promocyjne Butter, zdj. Big Hit Music

Trudny start

BTS wydali swój pierwszy krążek zatytułowany 2 Cool 4 Skool, wraz z promującym go utworem No More Dream w 2013 roku. Początkowo ich droga nie była usłana różami. Opiekowała się nimi mała wytwórnia, która nie miała wystarczających środków, by wypromować zespół na ekstremalnie trudnym koreańskim rynku. Przez pierwsze lata grupa walczyła o przetrwanie. Spali w siódemkę w jednym pokoju, programy muzyczne zapraszały ich do występów niechętnie i wprost mówiono im, że nie odniosą sukcesu. Zostali zauważeni w Korei w 2015, gdy wydali I NEED U i Dope. Rok później Blood Sweat & Tears przyniosło im rozgłos za granicą. Wkrótce wygrali Top Social Artist na Billboard Music Awards, stając się oficjalnie k-popową sensacją, którą są do dziś. Ich mała wytwórnia, występująca teraz jako HYBE, jest obecnie najważniejszym graczem na koreańskiej scenie muzycznej. Samo BTS nazywa się największym boysbandem na świecie.

BTS – No More Dream

Na stacji metra Świętokrzyska wyświetlana jest obecnie reklama poświęcona k-popowemu zespołowi BTS. Zasponsorowali ją polscy fani grupy. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins ARMY świętują rocznicę debiutu BTS Olbrzymie ekrany […]

bts

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →