10 najpopularniejszych reklam na YouTube w 2019 roku

Obserwuj nas na instagramie:

Zobaczcie zestawienie dziesięciu reklam, które były najczęściej odtwarzane w serwisie YouTube w mijającym, 2019 roku.

YouTube zaprezentował zestawienie dziesięciu najchętniej oglądanych na tej platformie reklam w 2019 roku. Sześć z nich powstało na potrzeby finału Super Bowl, który odbył się w lutym w Stanach Zjednoczonych.

Łączny czas oglądania wszystkich reklam z pierwszej dziesiątki to około 275 milionów minut, natomiast liczba wyświetleń to około 230 milionów.

Najczęściej oglądaną reklamą w tym roku na YouTube był spot Amazona Not Everything Makes the Cut, w którym wystąpił aktor Harrison Ford. Kolejne miejsca na podium zajęły kolejno reklamy: Hyundai na Super Bowl oraz Gillette, która ma zachęcać mężczyzn do walki z toksyczną męskością.

Zobaczcie całe zestawienie:

10 najchętniej oglądanych reklam na YouTube w 2019 roku

1. Amazon : Not Everything Makes the Cut

Liczba odsłon: 39,5 mln

2. Hyundai USA: The Elevator

Liczba odsłon: 38,9 mln

3. Gillette: We Believe – The Best Men Can Be

Liczba odsłon: 33 mln

4. Apple: Introducing iPhone 11

Liczba odsłon: 32,4 mln

5. Bosch Global: #LikeABosch

Liczba odsłon: 23,3 mln

6. Doritos: Chance the Rapper x Backstreet Boys

Liczba odsłon: 16,7 mln

7. Audi USA: Science Fair

Liczba odsłon: 14,8 mln

8. Stella Artois: Change Up The Usual

Liczba odsłon: 14 mln

9. Nike: Dream Crazier

Liczba odsłon: 11,2 mln

10. NFL: The 100-Year Game

Liczba odsłon: 7,4 mln

Zobaczcie zestawienie dziesięciu reklam, które były najczęściej odtwarzane w serwisie YouTube w mijającym, 2019 roku. Zobacz także Nowe seriale, na które warto czekać w 2024 roku Hania Rani zagrała Tiny Desk Concert w ramach prestiżowej serii NPR „Pies i Suka”, czyli Ralph Kaminski i Mery Spolsky połączeni w remiksie YouTube zaprezentował zestawienie dziesięciu najchętniej oglądanych […]

Obserwuj nas na instagramie:


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →