10 najpopularniejszych reklam na YouTube w 2019 roku
Obserwuj nas na instagramie:
Zobaczcie zestawienie dziesięciu reklam, które były najczęściej odtwarzane w serwisie YouTube w mijającym, 2019 roku.
YouTube zaprezentował zestawienie dziesięciu najchętniej oglądanych na tej platformie reklam w 2019 roku. Sześć z nich powstało na potrzeby finału Super Bowl, który odbył się w lutym w Stanach Zjednoczonych.
Łączny czas oglądania wszystkich reklam z pierwszej dziesiątki to około 275 milionów minut, natomiast liczba wyświetleń to około 230 milionów.
Najczęściej oglądaną reklamą w tym roku na YouTube był spot Amazona Not Everything Makes the Cut, w którym wystąpił aktor Harrison Ford. Kolejne miejsca na podium zajęły kolejno reklamy: Hyundai na Super Bowl oraz Gillette, która ma zachęcać mężczyzn do walki z toksyczną męskością.
Zobaczcie całe zestawienie:
10 najchętniej oglądanych reklam na YouTube w 2019 roku
1. Amazon : Not Everything Makes the Cut
Liczba odsłon: 39,5 mln
2. Hyundai USA: The Elevator
Liczba odsłon: 38,9 mln
3. Gillette: We Believe – The Best Men Can Be
Liczba odsłon: 33 mln
4. Apple: Introducing iPhone 11
Liczba odsłon: 32,4 mln
5. Bosch Global: #LikeABosch
Liczba odsłon: 23,3 mln
6. Doritos: Chance the Rapper x Backstreet Boys
Liczba odsłon: 16,7 mln
7. Audi USA: Science Fair
Liczba odsłon: 14,8 mln
8. Stella Artois: Change Up The Usual
Liczba odsłon: 14 mln
9. Nike: Dream Crazier
Liczba odsłon: 11,2 mln
10. NFL: The 100-Year Game
Liczba odsłon: 7,4 mln
Zobaczcie zestawienie dziesięciu reklam, które były najczęściej odtwarzane w serwisie YouTube w mijającym, 2019 roku. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins YouTube zaprezentował zestawienie dziesięciu najchętniej oglądanych na tej platformie […]
Obserwuj nas na instagramie: