Follovers – influencerzy będą mieli własny reality-show

Podziel się newsem:

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

Nadawca stacji telewizyjnych MTV i Comedy Central rozpoczyna nowy projekt - Follovers. Wystąpią w nim młodzi twórcy znani z TikToka i Instagrama.

Projekt Follovers powstał we współpracy Viacom z platformą marketingową BrandBuddies. Program nie będzie mieć sztywnych ram, a większość materiałów będzie trafiać na popularne portale społecznościowe.

W Follovers weźmie udział 25 internetowych twórców, którzy będą musieli wykonywać zadania i wyzwania. Projekt będzie można śledzić przede wszystkim w social mediach, ale częściowo też w telewizji. Stacje chcą w ten sposób zmniejszyć tendencję spadkową oglądalności telewizji, zwłaszcza przez młode osoby.

Follovers – zapisy przez TikToka

Do udziału w programie wybrano 10 twórców. Pozostała 15-tka zostanie wyłoniona w castingu. Aby się zgłosić należy wypełnić internetowy formularz i nagrać TikToka.

TikTok, mimo afery z nielegalnym zbieraniem danych osób niepełnoletnich, wciąż jest prawdziwym hitem wśród młodzieży. Aplikacja daje możliwość wyrażania siebie za pomocą tworzenia własnych treści wideo. Możemy więc spodziewać się dużego zainteresowania castingiem.

W projekcie „Follovers” naszym celem jest stworzenie ekipy utalentowanych twórców, którzy w swojej komunikacji z fanami, użytkownikami TikToka i pozostałych kanałów social media, pokazują swoje pasje – często zresztą bardzo różne. – mówi Monika Wysocka, wiceprezes VIMN w Europie Środkowo-Wschodniej

tiktok follovers reality-show

Follovers – na czym będzie polegał program?

Uczestnicy projektu będą wspólnie podejmować się różnych wyzwań i wykonywać niestandardowe zadania.

Teraz nagrywane są warsztaty ze sztuki improwizacji, uczestnicy pod okiem trenera uczą się, w jaki sposób występować na scenie. Widzowie będą mogli ocenić, kto poradził sobie na tych warsztatach najlepiej. Uczestnicy będą też projektować własną kolekcją modową z pomocą projektanta. W każdym miesiącu na ekipę czekają wyzwania, o których współdecydować będzie publiczność – Kamil Sokołowski, CEO BrandBuddies

Pierwsze relacje wideo z udziałem uczestników Follovers pojawią się na początku sierpnia. Będzie można śledzić je na TikToku, Instagramie i YouTube. Fragmenty trafią także do stacji telewizyjnych Viacomu (MTV, Comedy Central, Nickelodeon).

Podziel się newsem:

Polub Rytmy.pl na Facebooku: