BTS pobili kolejny rekord Guinnessa w swojej karierze

Podziel się newsem:

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

BTS idą jak burza i nie przestają zaskakiwać. Właśnie pobili kolejny rekord Guinnessa w swojej karierze. Sprawdźcie, za co!

BTS – kolejne rekordy na koncie

Południowokoreańska grupa BTS to jeden z najpopularniejszych zespołów w historii muzyki. Ich zasięgi biją coraz to nowe rekordy, a każde kolejne wydawnictwo grupy jest wyczekiwane przez miliony fanów na całym świecie.

Tak ogromna popularność zaowocowała wieloma sukcesami, między innymi kilkoma pobitymi rekordami Guinessa, które Koreańczycy mają już na swoim koncie. W 2018 roku, zespół został wpisany do księgi za swoją działalność na Twitterze, czyli największą ilość retweetów, dokładnie 152,112 tweetów podanych dalej.

Z kolei w 2019 roku, po wydaniu singla i teledysku do Boy With Luv, okazało się, że w 24 godziny klip osiągnął 78 milionów odtworzeń, co dało wynik o 20 milionów lepszy od poprzedniego rekordzisty. Ten rekord udało się jednak niedawno pobić innej k-popowej grupie – Blackpink.

BTS z nowym rekordem Guinnessa w kolekcji

To jednak nie zatrzymało muzyków z BTS, którzy właśnie pobili kolejny rekord Guinnessa. 22 lipca Księga Rekordów Guinnessa ogłosiła, że tym razem koreańska grupa zebrała największą publiczność podczas koncertu transmitowanego na żywo.

Rekord padł podczas ich koncertu online BANG BANG CON: The Live, który odbył się 14 czerwca. Po zakończeniu transmisji na żywo, ustalono, że w koncercie wzięło udział 756 600 osób z 107 różnych regionów na całym świecie. Warto zaznaczyć, że dostęp do streamu był płatny. Gratulacje BTS!

BTS rekord Guinnessa

Podziel się newsem:

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

Kup Bilet Otwarty na dowolny koncert

Biletomat.pl
50 - 500 PLN
Jak kupić bilet?

Po kliknięciu "Kup bilet" przeniesiesz się do strony internetowej oficjalnego dystrybutora biletów i na jego stronie dokonasz zakupu.

Bezpieczne zakupy u oficjalnych dystrybutorów

Zakup biletu odbywa się na stronie oficjalnego dystrybutora biletów. Pamiętaj o tym, że jeżeli miejsca są numerowane, a bilety sprzedaje kilka firm, to każda z nich udostępnia inną pulę miejsc do wyboru.