4 zaskakujące sytuacje, gdy BTS trendowali na Twitterze


06 kwietnia 2019

Podziel się newsem:

BTS to siedmioosobowy zespół z Korei, o którym ostatnio mówią wszyscy, a jeszcze częściej piszą, głównie na Twitterze.

To właśnie Twittera grupa używa do kontaktu z fanami i mogą się na niej pochwalić armią 19 milionów obserwatorów – dosłownie armią, bo ARMYs to oficjalna nazwa ich fandomu. Zresztą zespół od 2017 roku przoduje w Księdze Rekordów Guinnessa z największą średnią ilością retweetów.

W czym tkwi zatem olbrzymi sukces jaki BTS odnieśli w social media? Nie będziemy dziś próbować odpowiadać na to pytanie. Zamiast tego, przyjrzyjmy się kilku zaskakującym sytuacjom, gdy BTS trendowali na Twitterze.

Gdy producenci batonów pokłócili się o teledysk do Fake Love

Wydanie teledysku do Fake Love spowodował soczystą sprzeczkę między producentami… batonów. W klipie Hoseok tonie w potężnej górze Snickersów i nie uszło to uwadze producentów innych słodyczy.

Butterfinger zasugerował, że następnym razem BTS powinno spróbować zanurkować w morzu ich batonów. Na reakcję Snickersa trzeba było trochę poczekać, bo ich oficjalne konto odpowiedziało dopiero po 3 dniach.

Zostało im to bezlitośnie wytknięte przez Butterfinger – Spóźniliście się na imprezę.Przynajmniej zostaliśmy zaproszeni – odciął się Snickers, sprawiając że fani zaczęli wyciągać popcorn i wywoływać na ring inne marki, które chętnie dorzuciły swoje dwa grosze.

Wystarczy nam drama między prawym Twixem i lewym Twixem – to tylko jedna z wielu odpowiedzi.

Gdy Yoongi obił sobie tyłek i podzielił się tym ze światem

W styczniu 2018 roku raper Min Yoongi spadł z krzesła i postanowił uwiecznić ten ważny moment wpisem na Twitterze.

Zaledwie trzy godziny później hashtag #민덩방아(#MinWalnąłTyłkiemOPodłogę) znalazł się w TOP10 w kilkunastu krajach, a w światowych trendach dobił do pierwszego miejsca.

Chwilę później dogonił go kolejny hashtag: #의자_사과해(#krzesłoprzeproś). Podobno do dziś krzesło nie przeprosiło.

Gdy Jungkook spowodował wyprzedanie się płynu do płukania

BTS są ambasadorami wielu marek. Obecnie współpracują między innymi z LG, Hyundaiem, czy Pumą. Czasem jednak niektórym markom udaje się ogrzać w blasku BTS bez wydawania na to grubych milionów. Przykład?
Jungkook w rozmowie z fanami powiedział, że używa płynu do zmiękczania Downy. Po krótkiej wzmiance produkt błyskawicznie się wyprzedał, a Internet zalały fanowskie wersje reklamy marki.
Koreański oddział firmy wypuścił później oświadczenie, w którym ogłosił, że w jeden dzień sprzedali taką ilość produktu, która normalnie schodzi z ich magazynu w dwa miesiące.
Nagły wzrost popytu zauważył też amerykański m.in. Walmart. Jungkook raczej nie przewidział skutków swojej wypowiedzi, bo później skomentował sytuację, tweetując, że płyn mu się skończył i nie może go nigdzie kupić.

Gdy fani z wypiekami śledzili fanfiction o BTS

Gdy BTS milczy na Twitterze, ich fani kontynuują imprezę sami. W zeszłym roku w światowych trendach pojawił się hashtag #btsoutcast.

15-letnia fanka o nicku @flirtaus stworzyła interaktywną historię, której fragmenty pojawiały się w kolejnych tweetach, a użytkownicy mogli głosować, jak potoczy się fabuła.

Bohaterami uwikłanymi w fabułę, której nie powstydziłby się niejeden horror, byli muzycy BTS. Opowieść trzymała fandom w emocjach przez kilka dni, docierając wielokrotnie do szczytu listy światowych trendów.

Kiedy teraz BTS zatrenduje na Twitterze? Pewnie za chwilę, bo lada moment pojawi się zapowiedź ich nowej piosenki. Nie możemy już się doczekać!

BTS to siedmioosobowy zespół z Korei, o którym ostatnio mówią wszyscy, a jeszcze częściej piszą, głównie na Twitterze. To właśnie Twittera grupa używa do kontaktu z fanami i mogą się na niej pochwalić armią 19 milionów obserwatorów – dosłownie armią, bo ARMYs to oficjalna nazwa ich fandomu. Zresztą zespół od 2017 roku przoduje w Księdze […]

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →