„Każdy tata jest półbogiem”. Oto wzruszająca reklama z udziałem Kratosa
Obserwuj nas na instagramie:
God Of War: Ragnarok jest najgłośniej komentowaną grą ostatnich miesięcy. Sony postanowiło jednocześnie zarówno ją zareklamować, jak i poruszyć ważny temat: ojcowsko-synowską więź.
Kratos bohaterem reklamy
O tym, że God Of War: Ragnarok jest najgłośniejszą premierą grową tego roku, nie trzeba nikogo przekonywać. Szczególnie posiadaczy PS4, choć tu akurat mówimy o dosłownej głośności wentylatora konsoli (wybaczcie żart). Teraz Sony postanowiło wykorzystać zainteresowanie grą, by przysłowiowo upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Nowa reklama kontynuacji przygód Kratosa i Atreusa ma bowiem charakter społeczny. W spocie zatytułowanym Każdy tata jest półbogiem pojawiają się przebitki scen z gry oraz codziennych sytuacji znanych z życia, które pokazują dokładnie to, co sugeruje tytuł. Chodzi o to, jak wielkim wyzwaniem jest ojcostwo i jak często ojcowie przypominają wręcz półbogów. Reklamę znajdziecie poniżej. Nie znaleźliśmy żadnej informacji, czy spot ma nieść ze sobą jakieś działania społeczne, czy jest po prostu bardzo ładną reklamą God Of War: Ragnarok.
Każdy tata jest półbogiem – God of War Ragnarok
Najlepsza gra 2022 roku?
Czy za szumem, jaki wokół siebie wygenerował God Of War: Ragnarok idzie także wysoki poziom? Na łamach naszego portalu w następujący sposób o grze pisał Bartosz Czartoryski:
(…) to następny rozdział dobrze nam już znanej opowieści. To dobrze czy źle? Retoryka kazałaby pewnie napisać, że nie ma jednej słusznej odpowiedzi na tak zadane pytanie, ale w tym przypadku jest inaczej. Mamy (…) do czynienia z kontynuacją jednej z najlepszych gier na PlayStation, z jej jeszcze doskonalszą inkarnacją. Ale choć pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, to stare plusy równoważą nowe minusy.
Jego zdanie potwierdzają liczne oceny, między innymi na portalu Metacritic, gdzie gra studia Santa Monica zgarnęła ocenę graczy 8.4/10, a krytyków 94/100.
God Of War: Ragnarok jest najgłośniej komentowaną grą ostatnich miesięcy. Sony postanowiło jednocześnie zarówno ją zareklamować, jak i poruszyć ważny temat: ojcowsko-synowską więź. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins Kratos […]
Obserwuj nas na instagramie: