WHO przejęło media społecznościowe Gucci, aby edukować o koronawirusie
Obserwuj nas na instagramie:
Od kilku dni w social mediach marki Gucci pojawiają się posty Światowej Organizacji Zdrowia. WHO, wykorzystując ogromne zasięgi włoskiego domu mody, chce dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, aby edukować na temat koronawirusa.
Obecnie zalewani jesteśmy informacjami na temat rozprzestrzeniającej się pandemii koronawirusa. Wiadomości nie zawsze pochodzą z zaufanych źródeł i często są nieprawdziwe. Media społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram, co prawda wypowiedziały wojnę fake newsom, jednak mimo to, ilość fałszywych informacji stale rośnie.
We Are All in This Together. WHO i Gucci razem w walce z koronawirusem i fake newsami
W walkę z dezinformacją i fake newsami włączyła się Światowa Organizacja Zdrowia, która jest głównych źródłem wiarygodnych informacji na temat koronawirusa.
Na początku marca WHO pojawiło się na TikToku, by za jego pomocą docierać do młodszych osób. Teraz Organizacja nawiązała współpracę z włoskim domem mody Gucci. Od kilku dni na ich profilach w mediach społecznościowych, WHO publikuje najważniejsze informacje dotyczące pandemii. Marka ma ogromne zasięgi, dzięki czemu posty te mogą trafić do znacznie szerszej grupy odbiorców.
To nie jedyna pomoc ze strony Gucci. Ekskluzywna marka, oprócz dostępu do social mediów, przekazała również 2 miliony euro organizacjom charytatywnym działającym na rzecz walki z koronawirusem.
Jeśli jeszcze nie obserwujecie social mediów Gucci, to teraz jest najlepszy czas na to, by zacząć :)
Od kilku dni w social mediach marki Gucci pojawiają się posty Światowej Organizacji Zdrowia. WHO, wykorzystując ogromne zasięgi włoskiego domu mody, chce dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, aby edukować na temat koronawirusa. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound […]
Obserwuj nas na instagramie: