WHO przejęło media społecznościowe Gucci, aby edukować o koronawirusie

Obserwuj nas na instagramie:

Od kilku dni w social mediach marki Gucci pojawiają się posty Światowej Organizacji Zdrowia. WHO, wykorzystując ogromne zasięgi włoskiego domu mody, chce dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, aby edukować na temat koronawirusa.

Obecnie zalewani jesteśmy informacjami na temat rozprzestrzeniającej się pandemii koronawirusa. Wiadomości nie zawsze pochodzą z zaufanych źródeł i często są nieprawdziwe. Media społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram, co prawda wypowiedziały wojnę fake newsom, jednak mimo to, ilość fałszywych informacji stale rośnie.

We Are All in This Together. WHO i Gucci razem w walce z koronawirusem i fake newsami

W walkę z dezinformacją i fake newsami włączyła się Światowa Organizacja Zdrowia, która jest głównych źródłem wiarygodnych informacji na temat koronawirusa.

Na początku marca WHO pojawiło się na TikToku, by za jego pomocą docierać do młodszych osób. Teraz Organizacja nawiązała współpracę z włoskim domem mody Gucci. Od kilku dni na ich profilach w mediach społecznościowych, WHO publikuje najważniejsze informacje dotyczące pandemii. Marka ma ogromne zasięgi, dzięki czemu posty te mogą trafić do znacznie szerszej grupy odbiorców.

Wyświetl ten post na Instagramie.

We Are All in This Together. Gucci stands with its global community to fight the #Covid19 pandemic by making two separate donations to crowdfunding campaigns. Locally, in Italy where the company is based, a 1 million euros donation to the Italian Civil Protection Department #DipartimentoProtezioneCivile in partnership with @intesasanpaolo’s #ForFunding platform to reinforce Italy’s health services and to source new ICU beds. Globally, Gucci donated 1 million euros to the United Nations Foundation’s Covid-19 Solidarity Response Fund in support of the World Health Organization @who through Facebook’s US$10 million Matching Fundraiser to monitor and collect data on the spread of the virus to strengthen ICUs across the world, supply protection equipment to health personnel and fast-track the creation of vaccines and therapies. The initiatives are captured in an original illustration gifted by Rome-based artist @mp5art, a person who holds their hand on their heart a message of human solidarity. “Gucci has created a world, open and free: a Gucci global community. We ask all of you to be the changemakers in this crisis, to stand together with us in the fight against the Coronavirus. We are all in this together,” say @alessandro_michele, Creative Director of Gucci, and #MarcoBizzarri, President and CEO of Gucci. Calling on our #GucciCommunity to join with us, give through our Donate Sticker on Stories to the United Nations Foundation’s Covid-19 Solidarity Response Fund in support of the World Health Organization @who, and on gucci.forfunding.it to donate to the Italian Civil Protection Department #DipartimentoProtezioneCivile. Discover more about the crowdfunding campaigns through link in bio. Starting from tomorrow, Gucci’s social channels will feature the official messages of @who to help spread useful information and prevention for the virus. #StaySafe #FlattenTheCurve

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

To nie jedyna pomoc ze strony Gucci. Ekskluzywna marka, oprócz dostępu do social mediów, przekazała również 2 miliony euro organizacjom charytatywnym działającym na rzecz walki z koronawirusem.

Jeśli jeszcze nie obserwujecie social mediów Gucci, to teraz jest najlepszy czas na to, by zacząć :)

Od kilku dni w social mediach marki Gucci pojawiają się posty Światowej Organizacji Zdrowia. WHO, wykorzystując ogromne zasięgi włoskiego domu mody, chce dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, aby edukować na temat koronawirusa. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound […]

Obserwuj nas na instagramie:


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →