Twitter z nowym challengem! Netflix, Lego i inni w jednym słowie o 2020
Obserwuj nas na instagramie:
Twitter wpadł na pomysł swojego własnego podsumowania kończącego się roku. Żadne topki, żadne rozliczanie się z postanowień: tym razem internauci dostali wyzwanie, by zmieścić 2020 w jednym wyrazie. Do zabawy dołączyły też znane marki.
Twitter kreatorem trendów
Nie da się ukryć, że ten rok minął wyjątkowo prędko. Możliwe, że nawet za prędko i niestety bez fajerwerków. Od marca do grudnia, właściwe ewentualnie lato można uznać za intensywny okres, stosunkowo podobny do tego, co było przed pandemią. Strasznie to brzmi, a przecież to wcale nie są odległe czasy. Na sam koniec 2020, do akcji wkroczył Twitter, który zdecydowanie przoduje wśród mediów społecznościowych, jeśli chodzi o śledzenie pojawiających się w Internecie tendencji, sygnalizowanie o wzlotach i upadkach. Portal wystartował z nową zabawą, polegającą na opisaniu mijającego roku jednym słowem. Użytkownicy platformy wkręcili się w humorystyczne wyzwanie, nitka konsekwentnie się wydłuża. Do tego stopnia, że nawet firmy oraz marki znane na całym świecie dołożyły do trendu swoje trzy grosze.

Twitter skreśla 2020
Albo daje mu szansę? Jakkolwiek słaby, czy niefortunny okazał się dla nas, to na pewno zagości na kartkach licealnych podręczników do WOSu – w niedalekiej przyszłości, czy w książkach do historii – w tej nieco dalszej. Zasięgi jednak budować trzeba, niezależnie, na czym się one opierają, a Twitter pokazuje, jak dobrze umie w ten marketing z przymrużeniem oka. Bo kto nie ma zdania na temat roku 2020 – zapomnieć o nim, udawać, że go nie było, wymazać, przewinąć – okrągłej dekadzie obrywa się równo. Chyba zasłużenie – szczególnie, że nikt nie mógł się na nią psychicznie pogotować. Ratują nas już tylko memy i śmianie się z minionych dwunastu miesięcy. Bo co innego nam zostało?
Twitter pyta, internauci odpowiadają
Mamy dla Was thread warty uwagi! Zobacz, jak w jednym słowie zamknęły 2020 takie marki jak Lego, Netflix – a także prywatni użytkownicy portalu.
Jeśli nie posiadacie konta na Twitterze, nie krępujcie się i podzielcie się z nami własnymi pomysłami. Jeden wyraz na ten rok, uwaga: czas start! My również przygotowaliśmy dla Was nasze redakcyjne propozycje – dajcie znać, które najbardziej przypadły Wam do gustu.
- absurd
- SKIP
- kryzys
- dres
- Impostor
Twitter wpadł na pomysł swojego własnego podsumowania kończącego się roku. Żadne topki, żadne rozliczanie się z postanowień: tym razem internauci dostali wyzwanie, by zmieścić 2020 w jednym wyrazie. Do zabawy dołączyły też znane marki. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka […]
Obserwuj nas na instagramie: