„Squid Game” ma szanse zostać najpopularniejszym serialem na Netflixie
Podziel się newsem:
Squid Game to nowy serial z gatunku koreańskich dram, który niedawno zadebiutował na Netflixie. CEO platformy stwierdził, że tytuł wkrótce może stać się najchętniej oglądaną produkcją.
Squid Game z mocnym debiutem
Koreański serial w dokładnie cztery dni po premierze wspiął się na pierwsze miejsce netflixowej listy przebojów. Był pierwszą produkcją z Południowej Korei, która tak szybko i skutecznie przyciągnęła przed ekrany miliony widzów. Ted Sarandos, CEO Netflixa, widzi w serialu ogromny potencjał na prawdziwy, międzynarodowy hit.
Squid Game z pewnością będzie naszym największym nieanglojęzycznym programem na świecie. Są bardzo duże szanse, że będzie to nasz największy program w historii
– stwierdził Sarandos

Squid Game popularniejszy od Bridgertonów i Lupina?
Każdy, kto nieco liznął koreańskiego kina i ceni sobie poczucie wiecznego dyskomfortu podczas oglądania – powinien być zadowolony. Serial opowiada o tym, jak kilkaset osób zostało zaproszonych do wzięcia udziału w pewnej tajemniczej grze. Łączy je jedno: wszyscy z nich mają problemy finansowe. Zostali skuszeni gigantyczną nagrodą: stawką jest kilkadziesiąt miliardów południowokoreańskich wonów. O pieniądze rywalizują ze sobą na tajnym, zamkniętym terenie, grając w tradycyjne, dziecięce zabawy. Przegrani – umierają.
Przeczytaj: Netflix ujawnił najpopularniejsze tytuły na platformie
Netflix popularność dostępnych na platformie tytułów mierzy, posiłkując się statystykami, ile osób obejrzało dany film lub serial przez co najmniej dwie minuty w ciągu pierwszych 28 dni, od kiedy zostały one dodane do bazy. Squid Game miał swoją premierę 17 września – więc pełne dane otrzymamy dopiero, gdy program będzie figurował w bibliotece przez równe cztery tygodnie. Obecnie palma pierwszeństwa przypada serialowi Bridgertonowie, a tuż za nim plasuje się francuski thriller, Lupin.
Squid Game | Official Trailer | Netflix
Squid Game to nowy serial z gatunku koreańskich dram, który niedawno zadebiutował na Netflixie. CEO platformy stwierdził, że tytuł wkrótce może stać się najchętniej oglądaną produkcją. Zobacz także Chill Time Is Not Wasted Time – Pezet kawałkiem „Mewa” promuje nową kampanię Sprite’a Jest piątek i jest „POST”. Nowy singiel Dawida Podsiadło już dostępny Sentino zakończył […]