Sokół w nowej kampanii Samsunga

Podziel się newsem:

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

Sokół w najnowszej kampanii Samsunga Zmień Spojrzenie przechadza się po muzeum i zachęca do tego, by patrzeć na świat z innej perspektywy niż wszyscy.

Sokół i Samsung ponownie łączą siły

Marka Samsung kontynuują współpracę, w ramach kampanii Zmień spojrzenie. Kilka miesięcy temu raper i biznesmen w trzech krótkich filmikach sprawdzał możliwości wielozadaniowego smartfona Galaxy Note 10 i Note 10+.

Na kampanię Zmień spojrzenie, promującą smartfon Galaxy S20 Ultra, składać się będą trzy filmy. Pierwszy z nich jest już dostępny na YouTube.

Patrzeć trzeba umić

Tym razem Sokół wciela się w narratora podczas wizyty w muzeum, gdzie, zgodnie z hasłem kampanii, zachęca do patrzenia na otaczającą nas rzeczywistość z innej perspektywy. I tak, raper nie ustawia się w kolejce do najpopularniejszych eksponatów, tylko szuka interesujących szczegółów, tam gdzie nikt nie patrzy.

Samsung Galaxy S20 Wszystkich nas cieszy, gdy uchwycimy coś inaczej, po swojemu. Jak zauważymy coś, czego nikt inny nie zauważył lub czego sami wcześniej nie mieliśmy okazji z różnych względów wyłapać. Seria Galaxy S20 to idealny kompan i motywator do zmiany spojrzenia na nawet najprostsze kwestie. To idealne narzędzie do opowiadania historii, a mało kto zrobi to lepiej niż duet Wojtek Sokół i Galaxy S20 Ultra 5G. Połączenie narracyjnego talentu Wojtka z możliwościami naszego aparatu gwarantuje odkrywanie świata z zupełnie innej perspektywy. Właśnie do tego chcielibyśmy zachęcić w najnowszej kampanii Zmień Spojrzenie z serią Galaxy S20

Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing w Samsung Electronics Polska

Smartfony Samsung Galaxy S20 i S20+ posiadają zaawansowane aparaty pozwalające na tworzenie świetnych zdjęć i filmów nawet w słabym oświetleniu, a dzięki 10-krotnemu hybrydowemu zoomowi optycznemu i 100-krotnemu Space Zoom1 uchwycicie najbardziej oddalone przedmioty i najdrobniejsze detale.

Sokół w nowej kampanii Samsunga
fot.Damian Kramski

Sokół w najnowszej kampanii Samsunga Zmień Spojrzenie przechadza się po muzeum i zachęca do tego, by patrzeć na świat z innej perspektywy niż wszyscy. Sokół i Samsung ponownie łączą siły Marka Samsung kontynuują współpracę, w ramach kampanii Zmień spojrzenie. Kilka miesięcy temu raper i biznesmen w trzech krótkich filmikach sprawdzał możliwości wielozadaniowego smartfona Galaxy Note […]

Podziel się newsem:

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

Kup voucher na dowolny koncert

Biletomat.pl
50-500 PLN
Jak kupić bilet?

Po kliknięciu "Kup bilet" przeniesiesz się do strony internetowej oficjalnego dystrybutora biletów i na jego stronie dokonasz zakupu.

Bezpieczne zakupy u oficjalnych dystrybutorów

Zakup biletu odbywa się na stronie oficjalnego dystrybutora biletów. Pamiętaj o tym, że jeżeli miejsca są numerowane, a bilety sprzedaje kilka firm, to każda z nich udostępnia inną pulę miejsc do wyboru.