Portal Rytmy.pl z rekordowymi zasięgami w październiku
Obserwuj nas na instagramie:
Portal Rytmy.pl w październiku zanotował rekordową liczbę odsłon. Pozostałe serwisy wchodzące w skład ekosystemu agencji Time For Friends również mogą pochwalić się imponującymi wynikami.
Agencja Time For Friends z rekordowym wynikiem w październiku
Agencja Time For Friends z impetem rozpoczęła sezon jesienno-zimowy, notując rekordowe wyniki we wszystkich swoich serwisach. Platformy Rytmy.pl, Muno.pl i Biletomat.pl w poprzednim miesiącu zdobyły 1 000 000 unikalnych
użytkowników i ponad 2 000 000 odsłon. To ponad dwukrotny wzrost ruchu w porównaniu z poprzednimi miesiącami. I to wszystko w niezwykle trudnych dla branży rozrywkowej czasach.
Nie czekaliśmy z założonymi rękami. W czasach zamrożonych wydarzeń kulturalnych zaoferowaliśmy branży szereg rozwiązań komunikacyjnych, wzmocniliśmy redakcję i dział kreatywno marketingowy. Zabieraliśmy stanowisko w najważniejszych i najciekawszych tematach branży rozrywkowo-kulturalnej. Imponujące wyniki są wypadkową pracy naszego zespołu i potwierdzają, że obraliśmy słuszny kierunek
– mówi Dyrektor Kreatywny, Alex Kubaczewski
Ważnym kierunkiem rozwoju stał się także aspekt technologiczny i wizerunkowy naszej marki. Dużą rolę odgrywają wprowadzane nowe rozwiązania technologiczne w naszych produktach, takich jak aplikacja i bileteria. Wzmocniliśmy też działania na polu contentowym – to przyniosło efekt – osiągamy znakomite wyniki jeśli chodzi o zasięg, odsłony i dotarcie do odbiorców. Już teraz wiemy, że nie tylko chcemy iść po więcej, ale skutecznie rozpoznaliśmy potrzeby na rynku i realnie je zaspokajamy.
– wyjaśnia Konrad Kubaczewski, Prezes Zarządu i CEO Time For Friends
Jeśli chodzi o platformy cyfrowe wspierające portale Rytmy.pl, Muno.pl i Biletomat.pl, to za ich pomocą w październiku dotarcie do naszych czytelników i użytkowników wyniosło 5 000 000 uzyskując jednocześnie 1 500 000 aktywności! Jest to niewątpliwie wynik dobrze targetowanych komunikatów na Facebooku, ale także wdrażanie strategii komunikacji na platformach takich jak Instagram, czy Tik Tok.
To nie koniec rozwoju kompetencji agencji, która w 2022 roku ma w planach wprowadzenie kolejnych zmian, które znacznie wpłyną na możliwości serwisów Rytmy.pl i Muno.pl, ale także bileterii Biletomat.pl i aplikacji Tango. Dopiero się rozkręcamy!
Tango – koncertowe sztosy, festiwale, wydarzenia, wszystko w jednym miejscu
Portal Rytmy.pl w październiku zanotował rekordową liczbę odsłon. Pozostałe serwisy wchodzące w skład ekosystemu agencji Time For Friends również mogą pochwalić się imponującymi wynikami. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins […]
Obserwuj nas na instagramie: