Tinder podsumował 2023 rok. Bardziej od hip-hopu pociągały nas horrory i otaku
Obserwuj nas na instagramie:
Podobnie jak Spotify, Tinder także zrobił podsumowanie mijającego roku. 2023 Year in Swipe to zestawienie najpopularniejszych trendów dostrzegalnych w aplikacji randkowej.
Trendy w randkowaniu
Po co obserwować tinderowe trendy? Odpowiedź jest prosta: często są one fascynujące! Poza tym, jeśli używacie Tindera lub podobnych aplikacji, popularne zachowania innych randkujących osób mogą zmusić was do refleksji i sprawić, że zwiększycie swoje szanse w nadchodzącym, 2024 roku.
Najszybciej i najwięcej
Na początek zła wiadomość – podsumowanie Tindera wyszczególnia wiele miast na całym świecie i związane z nimi dane dotyczące randkowania. Nie ma jednak wśród nich polskich miast i trendów. Możemy posiłkować się jedynie podsumowaniem globalnym. I tu warto odnotować, że według 2023 Year in Swipe państwem, którego użytkownicy odpowiadają na wiadomości najszybciej jest Korea Południowa, a najmniej ghostującymi innych użytkowników obywatelami są Duńczycy i Dunki. Idąc dalej, najdłuższe opisy w profilach są w Meksyku, a najwięcej zdjęć dodają użytkownicy z brazylijskiego São Paulo.
Trendujące zainteresowania
W 2023 roku Tinder odnotował 5,5-krotny wzrost liczby użytkowników, którzy na pierwszym miejscu stawiają randkowanie i przygody, a nie znalezienie tej jedynej drugiej połówki. Choć – co ciekawe – w dalszym ciągu najpopularniejszymi informacjami dodawanymi w ostatnich miesiącach do profili tinderowiczów były cele związkowe. No dobrze, a czym użytkownicy Tindera coraz częściej zajmują się w wolnym czasie? Odpowiedź jest ciut zaskakująca: oglądaniem horrorów. Według rankingu ta właśnie aktywność znajduje się na liście najbardziej trendujących zainteresowań, wyprzedzając hip-hop, tenis, voguing (dla niewtajemniczonych: chodzi o taniec) i spacery z psem.
Otaku i biryani
I teraz uwaga – horrory trendują, ale co innego króluje wśród najpopularniejszych zainteresowań i zmusza ludzi do „przesunięcia w prawo”. Według 2023 Year in Swipe wśród najbardziej atrakcyjnych dla ludzi zainteresowań znalazło się otaku. Słowo to oznacza fana lub fankę japońskiej popkultury (anime, mangi, gier). W Japonii oraz Korei Południowej ma ono nawet negatywne znaczenie, sugerujące nie tyle pasjonatów, co ludzi owładniętych obsesją na punkcie mangi czy anime. Jak widać otaku interesuje się mnóstwo osób i jeśli chcecie zwiększyć swoje szanse na rynku matrymonialnym, warto zgłębić ten temat. Podobnie jak cheerleading (2. miejsce), pilates (3. miejsce), biryani (4. miejsce – chodzi o danie kuchni azjatyckiej) oraz wspieranie społeczności LGBTQ+ (5. pozycja).
Muzyka na Tinderze
Na koniec zerknijmy jeszcze na trendy muzyczne królujące na Tinderze. W 2023 roku najpopularniejszą artystką wśród użytkowników randkowej aplikacji (wg. danych Spotify) była Taylor Swift. Kolejne pozycje zajmowali muzyk country Morgan Wallen, The Weeknd, SZA oraz kolejny gwiazdor country, Zach Bryan. Jest też lista spotify’owych „hymnów”, z którymi identyfikują się użytkownicy. To według kolejności od najbardziej do najmniej popularnej piosenki: Last Night Morgana Wallena, Kill Bill SZA, Ella Baila Sola duetu Eslabon Armado i Peso Plumy, Flowers Miley Cyrus oraz Creepin’ – utwór nagrany przez The Weeknda, 21 Savage’a i Metro Boomina.
Z pełnym podsumowaniem rocznym Tindera możecie zapoznać się pod TYM linkiem.
Podobnie jak Spotify, Tinder także zrobił podsumowanie mijającego roku. 2023 Year in Swipe to zestawienie najpopularniejszych trendów dostrzegalnych w aplikacji randkowej. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins Trendy w randkowaniu […]
Obserwuj nas na instagramie: