fot. Jowita Stęszewska

Kuba Karaś i Mery Spolsky prezentują singiel “Bez wymówek” promujący kampanię Durex


11 sierpnia 2022

Obserwuj nas na instagramie:

Kuba Karaś i Mery Spolsky prezentują singiel „Bez wymówek” – utwór stworzony we współpracy z marką Durex w ramach aktualnej kampanii, która zachęca do
zabezpieczania się podczas seksu.

Tylko bez wymówek! Zabezpieczaj się

„Bez wymówek” to zarówno tytuł nowej piosenki autorstwa Kuby Karasia i Mery Spolsky, jak i nazwa kampanii Durex, w ramach której powstał kawałek. Celem akcji jest zmierzenie się z najczęstszymi wymówkami dotyczącymi zakładania prezerwatywy i uświadomienie ludziom szkodliwości zdań w stylu “W gumce nic nie czuję”, “Wyjmę na czas”, “Nic złego się stanie”. Chodzi o uzmysłowienie, że korzystanie z “gumek” nie jest niczym złym czy wstydliwym, a wręcz przeciwnie. Gwarantują one komfort psychiczny i bezpieczeństwo umożliwiające zabawę bez strachu. W taki sposób o nagranym z Kubą Karasiem utworze wypowiedziała się Mery Spolsky:

Praca nad kawałkiem Bez wymówek sprawiła mi ogrom satysfakcji – głównie dlatego, że jest to kawałek, który niesie ze sobą ważny przekaz i naprawdę ma szanse zaprowadzić jakąś zmianę. Mam nadzieję, że utwór spotka się z pozytywnym odbiorem ze strony moich słuchaczy i że poza tym, że będą się przy nim dobrze bawić, uświadomią sobie, jak ważny jest bezpieczny seks.

Mery Spolsky, Kuba Karaś – Bez wymówek

Dlaczego w zasadzie powstała akcja Durex Bez wymówek?

Misja przyświecająca kampanii Bez wymówek wynika niestety z dość smutnego faktu, o którym opowiedział zapytany o udział w kampanii Kuba Karaś. Artysta zaznaczył przy tym, że akcje w stylu tej, której podjął się wspólnie z Mery dla marki Durex, mają szanse wiele zmienić w tym zakresie.

Wszyscy wiemy, na jakim poziomie jest edukacja seksualna w Polsce, dlatego myślę, że bardzo ważne są kampanie budujące świadomość w tym zakresie i bardzo cieszę się, że mogę brać w takiej udział. Chciałbym, żeby stworzona przeze mnie i Mery piosenka zdjęła niepotrzebne tabu towarzyszące tematom związanym z seksem i żeby ludzie zaczęli o nich otwarcie rozmawiać, a co za tym idzie – żeby zaczęli bawić się odpowiedzialnie.

W kwestii niskiego poziomu edukacji seksualnej w Polsce niesprzyjający jest także obraz prezerwatywy w kulturze masowej, co zauważa Inga Songin, regionalna dyrektor marketingu w Reckitt Benckiser:

Tematyka seksualna jest poruszana w kulturze w sposób szkodliwy, stygmatyzujący i powielający stereotypy. W filmach, serialach czy muzyce seks z prezerwatywą jest demonstrowany jako ten niemodny i niefajny. To tworzy niebezpieczne schematy działań, szczególnie wśród młodych ludzi, oraz skutkuje dezinterpretacją seksu przyjemnego. Bo seks udany to seks bezpieczny.

Bezpieczeństwo jest hasłem przyświecającym akcji Bez wymówek marki Durex. Według badań przeprowadzonych przez WHO prezerwatywy są jedną z najskuteczniejszych metod antykoncepcji i chronią w aż 95% przed infekcjami i chorobami przenoszonymi drogą płciową. Dlatego korzystajmy z nich i bawmy się ze spokojną głową!

Kuba Karaś i Mery Spolsky prezentują singiel „Bez wymówek” – utwór stworzony we współpracy z marką Durex w ramach aktualnej kampanii, która zachęca dozabezpieczania się podczas seksu. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →