źródło: Facebook Winiego

Wini zebrał wymaganą kwotę. Marka Stoprocent wraca na rynek odzieżowy


22 września 2022

Obserwuj nas na instagramie:

Wini zgromadził potrzebną kwotę, by Stoprocent znów pojawiło się na rynku. Projekt wsparło prawie tysiąc osób.

Stoprocent wraca, Wini dziękuje za wsparcie

Wczoraj zakończyła się zbiórka crowdfundingowa pozwalająca na zakup akcji firmy 100% S.A., którą założył Wini wraz z partnerami w celu ponownego wprowadzenia marki Stoprocent na rynek. Akcja wystartowała 21 czerwca. Celem zbiórki było zgromadzenie półtora miliona złotych, jednak ostatecznie licznik zatrzymał się na kwocie 1 775 270 złotych.

Zobacz: Czarna Wołga promująca Lech Polish Hip-Hop Music Awards z nominacją do prestiżowej nagrody

W trakcie zbiórki akcję wsparło dokładnie ośmiuset osiemdziesięciu dziewięciu inwestorów. Najniższa kwota, którą można było wpłacić, wynosiła trzydzieści pięć złotych. Tuż po przekroczeniu progu potrzebnego do ponownej emisji Stoprocent w serwisach społecznościowych marki pojawiło się nagranie, w którym Winicjusz podziękował zaangażowanym.

W 1999 roku jako spółka cywilna 100% stworzyliśmy markę Stoprocent, ponieważ w Polsce nie było ubrań które chcielibyśmy nosić. Bardzo szybko okazało się, że wokół jest mnóstwo osób, które miały podobne odczucia. W ten sposób marka Stoprocent stała się jedną z pierwszych marek streetwearowych w Polsce

– czytamy w opisie zbiórki (oryginalna pisownia).

Wkrótce pierwsze ubrania od Stoprocent

Według informacji podanych na stronie emisja.stoprocent.com jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się sprzedaż pierwszej kolekcji basic po powrocie brandu. Dwa miesiące później w ofercie ma pojawić się kolekcja zimowa, a od przyszłego roku Stopro ma zaoferować pierwsze dropy tematyczne. Według obecnych założeń w 2024 roku marka miałaby trafić na rynek niemiecki, a w 2032 zostać liderem branży streetwearowej na Starym Kontynencie. Wśród firm, które służą za inspiracje dla Stoprocent, wymieniono Supreme, Patagonię oraz 4F. Podobnie jak w przeszłości, marka będzie podzielona na działy „Ulica”, „Sport” i „Muzyka”.

Oprócz Winiego w rozwój Stoprocent zaangażowany będzie także Matheo jako członek rady nadzorczej. Razem z producentem znajdują się w niej także Guru Gomez, pierwszy designer brandu, oraz Jakub Żulczyk.

Wini zgromadził potrzebną kwotę, by Stoprocent znów pojawiło się na rynku. Projekt wsparło prawie tysiąc osób. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins Stoprocent wraca, Wini dziękuje za wsparcie Wczoraj zakończyła […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →