Ekipa Friza przedstawia swoją pierwszą grę mobilną
Obserwuj nas na instagramie:
Ekipa wkracza na kolejny rynek. Po sukcesie, jakim były Lody Ekipy, Friz wraz z resztą członków kolektywu poszerza działalność o kolejną branżę. Najpopularniejsza grupa na YouTube rozpoczęła ekspansję na gruncie gamingowym.
Ekipa z własną grą
YouTube’owy kolektyw założony przez Friza połączył siły z rodzimym studiem T-Bull, we współpracy z którym powstała gra My Dino Friend. Gra ukazała się jako wynik kooperacji T-Bull ze spółką GGBay, która jest bezpośrednio związana z grupą influencerów przewodzonych przez Friza.
Zobacz: Lewandowscy i Ekipa Friza wśród najbardziej wpływowych osób w polskim Internecie
My Dino Friend to gra mobilna, której założeniem jest dbanie o dinozaury. Rozgrywka przypomina popularną niegdyś grę tamagotchi, jednak w produkcie Ekipy występują także minigierki oraz mikropłatności. Aplikacja dostępna jest dla smartfonów z Androidem, jednak wkrótce będą mogli ją pobierać także użytkownicy systemów iOS.
My Dino Friend – zwiastun gry
Mamy plan rozwoju dla tej gry i kolejne wspólne projekty w toku. Jednym z nich jest duży projekt w ramach nowego uniwersum, jakie tworzy Ekipa. Współpraca zapowiada się na długą i angażującą. Będziemy zwiększać ekipę deweloperów, którzy będą pracować nad projektami T-Bull i GGBay.
– powiedział Damian Fijałkowski, prezes T-Bull.
Friz odnosi sukcesy sprzedażowe
Wiosną tego roku do sklepów trafiły Lody Ekipy, które cieszyły się ogromną popularnością. Producent lodów, firma Koral, musiała zwiększyć produkcję do miliona lodów w ciągu doby.
Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy.
– mówił wówczas Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Lody nie były jedynym produktem, dzięki któremu Ekipa odnotowała ogromne zyski sprzedażowe w 2021 roku. 26 czerwca na rynku fonograficznym zadebiutowała płyta Sezon 3, przy której oprócz youtuberów pracował B.R.O. Na albumie pojawili się także Qry z chillwagonu, Roksana Węgiel oraz Jacuś, a za produkcję większości utworów odpowiada Donatan. Sprzedaż debiutanckiego albumu Ekipy w samej przedsprzedaży przyniosła influencerom zysk przekraczający 2 202 241,92 złotych netto.
Ekipa wkracza na kolejny rynek. Po sukcesie, jakim były Lody Ekipy, Friz wraz z resztą członków kolektywu poszerza działalność o kolejną branżę. Najpopularniejsza grupa na YouTube rozpoczęła ekspansję na gruncie gamingowym. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają […]
Obserwuj nas na instagramie: