Raperzy promują Clips na Spotify. Nowa funkcja zbliża artystów do słuchaczy


28 września 2021

Obserwuj nas na instagramie:

Spotify niedawno wystartowało z kampanią Czym jest rap?, która ma zredefiniować pojęcie hip-hopu oraz ukazać drogę jego ewolucji. W ramach projektu na platformę dodano funkcję Clips, która pozwala artystom na tworzenie krótkich filmów, pogłębiających doświadczenia z obcowania z muzyką.

Spotify zbliża artystów z fanami

Za każdym albumem, za każdą piosenką, kryje się historia. Stoją za nią inspiracje przypadkowymi zdarzeniami, ludźmi, innymi artystami. Nowa funkcja Spotify będzie narzędziem, dzięki któremu twórcy będą mogli ubogacić wrażenia swoich fanów, dzieląc się swoimi przemyśleniami na temat własnych wydawnictw w formie krótkich filmów. Clips jest testowane przez reprezentantów kampanii Czym jest rap?, a dodatkowe klipy znajdziecie już wkrótce na podpiętej do projektu playliście RAP GENERACJA.

Przeczytaj: Rap i jego popularność. Hip-hopu słuchamy dwa razy więcej niż pięć lat temu

Premiera Clips zbiega się w czasie z największą jak dotąd kampanią Spotify w Polsce Czym jest rap? poświęconą najpopularniejszemu gatunkowi muzycznemu, który stanowi 23% muzyki słuchanej przez polskich użytkowników. Kampania Czym jest rap? powstała, by na nowo zdefiniować, czym współcześnie jest ten gatunek muzyczny, a przede wszystkim, by cieszyć się rapem we wszystkich jego brzmieniach. Premiera nowej funkcji Spotify staje się świetną okazją do rozwinięcia naszej dyskusji o historii i przyszłości polskiego rapu.

– powiedział Mateusz Smółka, Music Team Lead Eastern Europe, Spotify.
Spotify Clips jak brzmi rap
fot. Spotify

Clips – Spotify stanie się bardziej osobiste

Nowa funkcja portalu wprowadzi na playlistę RAP GENERACJA nieszablonowe elementy wizualne i pozwoli na żywszy kontakt w relacji artysta-fan. Muzycy będą mogli bezpośrednio dzielić się historiami zza kulis ze swymi słuchaczami.

Dzięki nowej funkcji artyści mogą jeszcze lepiej docierać do fanów i zwiększać swoją obecność na platformie, opowiadając historie, dzieląc się przemyśleniami na temat procesu tworzenia lub po prostu nawiązując kontakt ze słuchaczami. Dla użytkowników może to być niepowtarzalna okazja do poznania anegdot i ciekawostek na temat ulubionych utworów, odkrycia szczegółów znanych tylko artystom, czy posłuchania historii pozwalających lepiej zrozumieć ulubioną muzykę.

Na polski Spotify Clips wprowadzą najpopularniejsi polscy raperzy i raperki, m.in. bohaterowie kampanii Czym jest rap?. Już w tym tygodniu Malik Montana i Sokół opowiedzą o kluczowych utworach w swojej twórczości i o najważniejszych aktualnie projektach, a Kizo wyjawi, jaki jest jego ulubiony utwór z historii polskiego rapu. W nadchodzących tygodniach w ramach playlisty RAP GENERACJA kolejni artyści będą dzielić się historiami na temat swoich doświadczeń muzycznych za pomocą Spotify Clips.

Trzeba przyznać, że brzmi to interesująco. Czyich historii chcielibyście posłuchać?

Spotify niedawno wystartowało z kampanią Czym jest rap?, która ma zredefiniować pojęcie hip-hopu oraz ukazać drogę jego ewolucji. W ramach projektu na platformę dodano funkcję Clips, która pozwala artystom na tworzenie krótkich filmów, pogłębiających doświadczenia z obcowania z muzyką. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →