WOŚP prezentuje linię perfum inspirowaną Pol’and’Rock Festivalem
Obserwuj nas na instagramie:
WOŚP wchodzi na rynek perfum . Orkiestra zaprezentowała zapach, który przywodzić ma na myśl Najpiękniejszy Festiwal Na Świecie. Czy to marketingowy strzał w kolano?
WOŚP prezentuje Music
Tego jeszcze nie było. Fundacja WOŚP zaprezentowała swoją linie zapachów. Do znanej perfumerii trafiły właśnie produkty, które inspirowane są Pol’and’Rock Festivalem. Jerzy Owsiak tak mówi o swoim najnowszym przedsięwzięciu:
Kompozycja odwołuje się do niepowtarzalnej atmosfery festiwalu Pol’and’Rock oraz działalności Orkiestry, dlatego jej nazwa – Music – od samego początku nie podlegała dyskusji.
Zapach Music skomponowany został przez Michała Massale i Douglasa Morela, absolwenta paryskiej szkoły perfumiarstwa ISIPCA. Jest to mieszanka grejpfruta, pieprzu, gałki muszkatołowej, róży i helitripu z dodatkiem labdanum, wetiweru, paczuli, oudu oraz drzewa sandałowego. Oczywiście, każdemu z powyższych składników przypisany został odpowiedni element festiwalowej zabawy, którego ma być reprezentacją. W ten sposób powstały perfumy
przepełnione zapachem przyjaźni, tolerancji, wzajemnego szacunku i nieokiełznanymi dźwiękami muzyki
Całość dochodów uzyskanych ze sprzedaży zostanie przeznaczone na cele statutowe fundacji.
Marketingowy strzał w kolano czy celne posunięcie?
Muszę przyznać, że osobiście mam dosyć mocno mieszane uczucia co do najnowszego posunięcia WOŚPu. O ile cel jest, jak zwykle, szczytny i naprawdę warto przeznaczać pieniądze na służbę zdrowia, która potrzebuje ich jak nigdy, o tyle nie jestem przekonany co do samego produktu. A właściwie sposobu jego reklamowania.
Śmiem twierdzić, że istnieje spory dysonans pomiędzy jakimikolwiek perfumami, a zapachem festiwalu Pol’and’Rock. Kiedy próbuje przytoczyć sobie jakieś wspomnienia z mojego ostatniego pobytu w Kostrzynie nad Odrą, na pewno nie staje mi przed nozdrzami wyobraźni orzeźwiająca woń grejpfruta lub róży. Zupełnie inaczej zapamiętałem charakterystyczną woń tej imprezy…
WOŚP wchodzi na rynek perfum . Orkiestra zaprezentowała zapach, który przywodzić ma na myśl Najpiękniejszy Festiwal Na Świecie. Czy to marketingowy strzał w kolano? Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins […]
Obserwuj nas na instagramie: