Timberlake, Walken i Malkovich w świetnych reklamach z Super Bowl 2017


06 lutego 2017

Obserwuj nas na instagramie:

Christophen Walken recytuje tekst przeboju “Bye Bye Bye” NSYNC, a Coca-Cola i Budweiser przypominają, że siłą Ameryki jest różnorodność. Zobaczcie najlepsze reklamówki z tegorocznego Super Bowl.

Super Bowl to dla Amerykanów wielkie święto sportu i… reklamy. Kreatywne głowy zatrudnione przez firmy przeznaczają na przerwy reklamowe podczas transmisji swoje najlepsze pomysły. Co wymyśliły w tym roku?

2 700 000 dolarów – taką astronomiczną kwotę trzeba zapłacić, by wyemitować 30-sekundowy spot reklamowy podczas Super Bowl, czyli finałowego meczu ligi futbolu amerykańskiego NFL. Chętnych jednak nie brakuje – w końcu tego dnia przed odbiornikami zasiada 100 milionów widzów. Z takiej okazji równie chętnie jak gwiazdy muzyki, które co roku przygotowują wielki show, korzystają wielkie korporacje, by dotrzeć do swoich klientów.

Jakie były tegoroczne reklamy zaprezentowane na Super Bowl? Niezwykle aktualne i nieuciekające od drażliwych problemów imigracji i tolerancji, z którymi mierzy się Ameryka i cały świat. Mówią o równości, nadziei, radości i marzeniach. Zobaczcie najlepsze z nich.

 

Audi w walce o równe płace kobiet i mężczyzn


 

Reklama Budweisera to opowieść o założycielu firmy – imigrancie


 

Reklama 84 Lumber’s opowiada historię matki i córki, które opuszczają swój kraj

Telewizja FOX nie wyemitowała drugiej połowy reklamówki, uznając ją za zbyt kontrowersyjną.

 

Airbnb skorzystało z okazji, by opowiedzieć o swojej nowej polityce antydyskryminacyjnej


 

Coca-Cola podkreśliła, że Ameryka to różnorodność


 

It’s A 10 Hair Care przypominało Amerykanom, że czekają ich co najmniej cztery lata “okropnych włosów”


 

John Malkovich odkrył, że inny John Malkovich już wykupił domenę johnmalkovich.com


 

Honda dodała wszystkim sił, ożywiając zdjęcia gwiazd ich yearbooków


 

Christophen Walken cytujący tekst przeboju NSYNC obok Justina Timberlake’a i tak rozbił stawkę

A o tak uroczej reklamówce PZPN promującej piłkę nożną możemy tylko pomarzyć :)

Christophen Walken recytuje tekst przeboju “Bye Bye Bye” NSYNC, a Coca-Cola i Budweiser przypominają, że siłą Ameryki jest różnorodność. Zobaczcie najlepsze reklamówki z tegorocznego Super Bowl. Super Bowl to dla Amerykanów wielkie święto sportu i… reklamy. Kreatywne głowy zatrudnione przez firmy przeznaczają na przerwy reklamowe podczas transmisji swoje najlepsze pomysły. Co wymyśliły w tym roku? […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →