Timberlake, Walken i Malkovich w świetnych reklamach z Super Bowl 2017
Obserwuj nas na instagramie:
Christophen Walken recytuje tekst przeboju “Bye Bye Bye” NSYNC, a Coca-Cola i Budweiser przypominają, że siłą Ameryki jest różnorodność. Zobaczcie najlepsze reklamówki z tegorocznego Super Bowl.
Super Bowl to dla Amerykanów wielkie święto sportu i… reklamy. Kreatywne głowy zatrudnione przez firmy przeznaczają na przerwy reklamowe podczas transmisji swoje najlepsze pomysły. Co wymyśliły w tym roku?
2 700 000 dolarów – taką astronomiczną kwotę trzeba zapłacić, by wyemitować 30-sekundowy spot reklamowy podczas Super Bowl, czyli finałowego meczu ligi futbolu amerykańskiego NFL. Chętnych jednak nie brakuje – w końcu tego dnia przed odbiornikami zasiada 100 milionów widzów. Z takiej okazji równie chętnie jak gwiazdy muzyki, które co roku przygotowują wielki show, korzystają wielkie korporacje, by dotrzeć do swoich klientów.
Jakie były tegoroczne reklamy zaprezentowane na Super Bowl? Niezwykle aktualne i nieuciekające od drażliwych problemów imigracji i tolerancji, z którymi mierzy się Ameryka i cały świat. Mówią o równości, nadziei, radości i marzeniach. Zobaczcie najlepsze z nich.
Audi w walce o równe płace kobiet i mężczyzn
Reklama Budweisera to opowieść o założycielu firmy – imigrancie
This is the story of our founder and his pursuit of the American Dream. #ThisBudsForYou pic.twitter.com/TuJO7NSEWs
— Budweiser (@Budweiser) 31 stycznia 2017
Reklama 84 Lumber’s opowiada historię matki i córki, które opuszczają swój kraj
Telewizja FOX nie wyemitowała drugiej połowy reklamówki, uznając ją za zbyt kontrowersyjną.
Airbnb skorzystało z okazji, by opowiedzieć o swojej nowej polityce antydyskryminacyjnej
Coca-Cola podkreśliła, że Ameryka to różnorodność
Today millions cheer together, because together is beautiful. #AmericaIsBeautiful pic.twitter.com/z65LimssjD
— Coca-Cola (@CocaCola) 5 lutego 2017
It’s A 10 Hair Care przypominało Amerykanom, że czekają ich co najmniej cztery lata “okropnych włosów”
John Malkovich odkrył, że inny John Malkovich już wykupił domenę johnmalkovich.com
Honda dodała wszystkim sił, ożywiając zdjęcia gwiazd ich yearbooków
Christophen Walken cytujący tekst przeboju NSYNC obok Justina Timberlake’a i tak rozbił stawkę
A o tak uroczej reklamówce PZPN promującej piłkę nożną możemy tylko pomarzyć :)
Christophen Walken recytuje tekst przeboju “Bye Bye Bye” NSYNC, a Coca-Cola i Budweiser przypominają, że siłą Ameryki jest różnorodność. Zobaczcie najlepsze reklamówki z tegorocznego Super Bowl. Super Bowl to dla Amerykanów wielkie święto sportu i… reklamy. Kreatywne głowy zatrudnione przez firmy przeznaczają na przerwy reklamowe podczas transmisji swoje najlepsze pomysły. Co wymyśliły w tym roku? […]
Obserwuj nas na instagramie: