4 zaskakujące sytuacje, gdy BTS trendowali na Twitterze
Obserwuj nas na instagramie:
BTS to siedmioosobowy zespół z Korei, o którym ostatnio mówią wszyscy, a jeszcze częściej piszą, głównie na Twitterze.
To właśnie Twittera grupa używa do kontaktu z fanami i mogą się na niej pochwalić armią 19 milionów obserwatorów – dosłownie armią, bo ARMYs to oficjalna nazwa ich fandomu. Zresztą zespół od 2017 roku przoduje w Księdze Rekordów Guinnessa z największą średnią ilością retweetów.
W czym tkwi zatem olbrzymi sukces jaki BTS odnieśli w social media? Nie będziemy dziś próbować odpowiadać na to pytanie. Zamiast tego, przyjrzyjmy się kilku zaskakującym sytuacjom, gdy BTS trendowali na Twitterze.
Gdy producenci batonów pokłócili się o teledysk do Fake Love
Wydanie teledysku do Fake Love spowodował soczystą sprzeczkę między producentami… batonów. W klipie Hoseok tonie w potężnej górze Snickersów i nie uszło to uwadze producentów innych słodyczy.
Butterfinger zasugerował, że następnym razem BTS powinno spróbować zanurkować w morzu ich batonów. Na reakcję Snickersa trzeba było trochę poczekać, bo ich oficjalne konto odpowiedziało dopiero po 3 dniach.
Zostało im to bezlitośnie wytknięte przez Butterfinger – Spóźniliście się na imprezę. – Przynajmniej zostaliśmy zaproszeni – odciął się Snickers, sprawiając że fani zaczęli wyciągać popcorn i wywoływać na ring inne marki, które chętnie dorzuciły swoje dwa grosze.
Wystarczy nam drama między prawym Twixem i lewym Twixem – to tylko jedna z wielu odpowiedzi.
3 days later? You missed the party.
— Butterfinger (@Butterfinger) May 22, 2018
Gdy Yoongi obił sobie tyłek i podzielił się tym ze światem
W styczniu 2018 roku raper Min Yoongi spadł z krzesła i postanowił uwiecznić ten ważny moment wpisem na Twitterze.
Zaledwie trzy godziny później hashtag #민덩방아(#MinWalnąłTyłkiemOPodłogę) znalazł się w TOP10 w kilkunastu krajach, a w światowych trendach dobił do pierwszego miejsca.
Chwilę później dogonił go kolejny hashtag: #의자_사과해(#krzesłoprzeproś). Podobno do dziś krzesło nie przeprosiło.
네 이 사진이 딱이네요. #민덩방아 pic.twitter.com/vUlhcd2cPM
— 방탄소년단 (@BTS_twt) January 2, 2018
Gdy Jungkook spowodował wyprzedanie się płynu do płukania
We ? this cart. #BTS #BTSARMY pic.twitter.com/UycY3TmcXI
— Target (@Target) January 22, 2019
Gdy fani z wypiekami śledzili fanfiction o BTS
Gdy BTS milczy na Twitterze, ich fani kontynuują imprezę sami. W zeszłym roku w światowych trendach pojawił się hashtag #btsoutcast.
15-letnia fanka o nicku @flirtaus stworzyła interaktywną historię, której fragmenty pojawiały się w kolejnych tweetach, a użytkownicy mogli głosować, jak potoczy się fabuła.
Bohaterami uwikłanymi w fabułę, której nie powstydziłby się niejeden horror, byli muzycy BTS. Opowieść trzymała fandom w emocjach przez kilka dni, docierając wielokrotnie do szczytu listy światowych trendów.
BTS HORROR!AU — in where a game controls lives.
hoseok texts yoongi early in the morning about the recent missing case pic.twitter.com/aUZr3pvEs4
— ً (@flirtaus) January 3, 2018
Kiedy teraz BTS zatrenduje na Twitterze? Pewnie za chwilę, bo lada moment pojawi się zapowiedź ich nowej piosenki. Nie możemy już się doczekać!
BTS to siedmioosobowy zespół z Korei, o którym ostatnio mówią wszyscy, a jeszcze częściej piszą, głównie na Twitterze. To właśnie Twittera grupa używa do kontaktu z fanami i mogą się na niej pochwalić armią 19 milionów obserwatorów – dosłownie armią, bo ARMYs to oficjalna nazwa ich fandomu. Zresztą zespół od 2017 roku przoduje w Księdze […]
Obserwuj nas na instagramie: