fot. Martin Vorel

100 tysięcy złotych dla par, które spędzą 30 dni bez ekranów. Marka Kahlúa przeprowadza eksperyment


07 stycznia 2022

Obserwuj nas na instagramie:

Alkoholowa marka Kahlúa oferuje 100 tysięcy złotych parom, które wytrzymają miesiąc z częściowym ograniczeniem dostępu do technologii.

100 tysięcy złotych za miesiąc bez Internetu od marki Kahlúa

Producent likieru kawowego Kahlúa rozpoczął 2022 rok wraz z kampanią Stir up your routine. Jednym z jej elementów jest konkurs, w którym marka zaoferowała dwadzieścia pięć tysięcy dolarów, czyli nieco ponad sto tysięcy złotych. Zwycięży wybrana para, która między 16 stycznia a 15 lutego nie będzie korzystała z jakichkolwiek ekranów między 18:30 a 6:30. Wówczas uczestnicy challange’u mają skupić się na sobie nawzajem, nie korzystając z mediów społecznościowych ani komunikatorów.

Zobacz: Miniserial Gambit królowej ustanowił rekord popularności na Netflixie

Żeby ułatwić zadanie, smartfony będą trafiały do specjalnego pudła. W czasie trwania konkursu producent likieru oferuje także szereg warsztatów, m.in. nauki o podstawach feng shui.

W zabieganym świecie ważne jest, abyśmy zagospodarowali czas na bycie ze sobą i trochę zabawy

– skomentował wiceprezes ds. marketingu w Kahlúa Pernod Ricard USA, Son Bajaria.

Kahlúa: Stir up your routine

Badania alarmują

Według portalu statista.com średnio spędzamy sto czterdzieści pięć minut dziennie, korzystając z social mediów. Na szczycie podium znajdują się obywatele Filipin, którzy spędzają w mediach społecznościowych blisko cztery godziny dziennie. W Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywa się konkurs, średni wynik wynosi dwie godziny i trzy minuty. Badaniu dotyczyło osób w grupie wiekowej między szesnastym a sześćdziesiątym czwartym rokiem życia. Portal podał także porównanie badań do 2021 roku. Statista.com informuje, że z upływem lat spędzamy coraz więcej czasu w social mediach.

W Polsce również wyniki prezentują się jednoznacznie. Jak podaje Państwowy Instytut Badawczy NASK, przeciętny polski nastolatek w 2020 roku korzystał z komputera lub smartfona przez około dwanaście godzin dziennie (w tym blisko pięć w czasie wolnym). Jednym z powodów było nauczanie zdalne. Powołując się na dane z raportu Nastolatki 3.0, co trzeci nastolatek okazuje symptomy tzw. problematycznego użytkowania Internetu.

Alkoholowa marka Kahlúa oferuje 100 tysięcy złotych parom, które wytrzymają miesiąc z częściowym ograniczeniem dostępu do technologii. Zobacz także Nowe seriale, na które warto czekać w 2024 roku Hania Rani zagrała Tiny Desk Concert w ramach prestiżowej serii NPR „Pies i Suka”, czyli Ralph Kaminski i Mery Spolsky połączeni w remiksie 100 tysięcy złotych za […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →