100 tysięcy złotych dla par, które spędzą 30 dni bez ekranów. Marka Kahlúa przeprowadza eksperyment
Obserwuj nas na instagramie:
Alkoholowa marka Kahlúa oferuje 100 tysięcy złotych parom, które wytrzymają miesiąc z częściowym ograniczeniem dostępu do technologii.
100 tysięcy złotych za miesiąc bez Internetu od marki Kahlúa
Producent likieru kawowego Kahlúa rozpoczął 2022 rok wraz z kampanią Stir up your routine. Jednym z jej elementów jest konkurs, w którym marka zaoferowała dwadzieścia pięć tysięcy dolarów, czyli nieco ponad sto tysięcy złotych. Zwycięży wybrana para, która między 16 stycznia a 15 lutego nie będzie korzystała z jakichkolwiek ekranów między 18:30 a 6:30. Wówczas uczestnicy challange’u mają skupić się na sobie nawzajem, nie korzystając z mediów społecznościowych ani komunikatorów.
Zobacz: Miniserial Gambit królowej ustanowił rekord popularności na Netflixie
Żeby ułatwić zadanie, smartfony będą trafiały do specjalnego pudła. W czasie trwania konkursu producent likieru oferuje także szereg warsztatów, m.in. nauki o podstawach feng shui.
W zabieganym świecie ważne jest, abyśmy zagospodarowali czas na bycie ze sobą i trochę zabawy
– skomentował wiceprezes ds. marketingu w Kahlúa Pernod Ricard USA, Son Bajaria.
Kahlúa: Stir up your routine
Badania alarmują
Według portalu statista.com średnio spędzamy sto czterdzieści pięć minut dziennie, korzystając z social mediów. Na szczycie podium znajdują się obywatele Filipin, którzy spędzają w mediach społecznościowych blisko cztery godziny dziennie. W Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywa się konkurs, średni wynik wynosi dwie godziny i trzy minuty. Badaniu dotyczyło osób w grupie wiekowej między szesnastym a sześćdziesiątym czwartym rokiem życia. Portal podał także porównanie badań do 2021 roku. Statista.com informuje, że z upływem lat spędzamy coraz więcej czasu w social mediach.
W Polsce również wyniki prezentują się jednoznacznie. Jak podaje Państwowy Instytut Badawczy NASK, przeciętny polski nastolatek w 2020 roku korzystał z komputera lub smartfona przez około dwanaście godzin dziennie (w tym blisko pięć w czasie wolnym). Jednym z powodów było nauczanie zdalne. Powołując się na dane z raportu Nastolatki 3.0, co trzeci nastolatek okazuje symptomy tzw. problematycznego użytkowania Internetu.
Alkoholowa marka Kahlúa oferuje 100 tysięcy złotych parom, które wytrzymają miesiąc z częściowym ograniczeniem dostępu do technologii. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins 100 tysięcy złotych za miesiąc bez Internetu […]
Obserwuj nas na instagramie: