Hasbro i Lionsgate stworzą film o grze Monopoly
Obserwuj nas na instagramie:
Jak podała firma Hasbro, ich współpraca ze studiem Lionsgate ma zaowocować wreszcie długo wyczekiwanym filmem o Monopoly.
Monopoly kolejnym wielkim hitem na fali filmów o zabawkach?
Sukces filmu Barbie raczej niespecjalnie zdziwił kogokolwiek. Co więcej, prawie że pewny był jeszcze przed premierą ostatniego filmu Grety Gerwig. Wyczuli to też z pewnością producenci filmowi, ale też… producenci zabawek. Firma Hasbro oficjalnie potwierdziła podpisanie umowy z Lionsgate. Teoretycznie jest jeszcze za wcześnie, by wyrokować jakieś szczegóły dotyczące pomysłów na wykorzystanie franczyz duńskiej firmy na ekranie, jednakże w informacji prasowej opublikowanej przez „Variety” producent zabawek zdradził, że szczególnie czekają na rozpoczęcie prac nad filmem o grze Monopoly:
Ta sprzedaż jest w pełni zgodna z naszą strategią i cieszymy się, że możemy doprowadzić ten proces do końca. Zespół zarządzający Lionsgate jest doświadczony w branży rozrywkowej i biegły w rozbudowywaniu franczyz i cieszymy się, że znaleźliśmy tak dobry dom dla naszej działalności filmowej i telewizyjnej. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z nimi, zwłaszcza przy filmowej adaptacji Monopoly.
Same informacje o pomyśle na film o Monopoly nie są niczym nowym. Wydaje się jednak, że temat ten jest bardziej realny niż kiedykolwiek. Sądząc po powyższej informacji prasowej będzie to priorytet we współpracy Hasbro z Lionsgate. Cóż, dzięki sukcesowi Barbie koniunktura zdaje się być bardziej sprzyjająca niż kiedykolwiek wcześniej. Tylko czy z popularnej gry planszowej da się wyciągnąć tyle ciekawej treści ile z lalki Barbie? Będziemy musieli poczekać na pierwsze szczegóły dotyczące filmu o Monopoly.
Ogromny sukces Barbie i marketingowa machina
Sukces Barbie nie przyszedł jednak znikąd. Producenci dużo zaryzykowali, inwestując w promocję filmu. Portalowi „Variety” udało się dotrzeć do informacji dotyczących kosztów zarówno produkcji, jak i promocji filmu. Według ich raportu budżet marketingowy Barbie wynosił więcej niż… kosztowała produkcja filmu. Oficjalny koszt stworzenia go to 145 milionów dolarów, natomiast budżet marketingowy wynosił 150 milionów dolarów. Trzeba przyznać, że jest to pewien ewenement w przypadku blockbusterowych produkcji. Najważniejsze jednak dla twórców, że już teraz obie kwoty się zwróciły z samych biletów, a film zarobił. Według obecnych danych box office Barbie wyniósł bowiem na świecie ponad 356 milionów dolarów.
Jak podała firma Hasbro, ich współpraca ze studiem Lionsgate ma zaowocować wreszcie długo wyczekiwanym filmem o Monopoly. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, dissy i nadejście Scyzoryka WROsound 2024. Zagrają m.in. Małpa, susk, Bisz i Kasia Lins Monopoly kolejnym wielkim hitem na fali filmów […]
Obserwuj nas na instagramie: