Billie Eilish obala stereotypy w spocie promującym kampanię #WhatWeDoNext


17 sierpnia 2020

Podziel się newsem:

Deutche Telekom, grupa będąca właścicielem T-Mobile Polska, nawiązała współpracę z Billie Eilish, której efektem jest spot promujący kampanię #WhatWeDoNext. Sprawdźcie szczegóły.

Kampania #WhatWeDoNext ma na celu obalenie stereotypów, jakie przypisuje się osobom z pokolenia Z, dorastającego w czasach powszechnego dostępu do Internetu, a także zaprezentowanie inspirujących inicjatyw młodych ludzi. Akcja wspiera „cyfrowy optymizm” i pokazuje, że nowoczesne technologie mogą zmieniać świat na lepsze.

Niektórzy mówią, że nasze pokolenie ma głowę w chmurach – że nie żyjemy w prawdziwym świecie. Ale zawsze myślimy o tym, co robimy dalej. Ponieważ przyszłość ma znaczenie. I walczymy, aby uczynić ten świat lepszym miejscem. Dlatego pozostajemy w kontakcie. Dlatego żyjemy online. Razem z Billie Eilish pokażmy im, jak technologia umożliwiła nam zmianę! – czytamy w opisie spotu

Billie Eilish obala stereotypy w spocie promującym kampanię #WhatWeDoNext

Billie Eilish w spocie promującym kampanię #WhatWeDoNext

Większość ujęć spotu wyreżyserowanego przez Vincenta Haycocka, powstało w w Warszawie, jeszcze przed wybuchem pandemii. Do udziału w projekcie zaproszono laureatkę Grammy, Billie Eilish.

Jesteśmy pokoleniem o ogromnym potencjale – potrafimy tworzyć, współpracować, komunikować się, zmieniać rzeczywistość. Już teraz robimy wiele fantastycznych rzeczy, a dopiero się rozkręcamy – skomentowała Billie Eilish

Billie Eilish x Telekom: What We Do Next

Oprócz amerykańskiej gwiazdy, w kampanii pojawiło się także sześcioro młodych influencerów z całej Europy, pochodzących z różnych środowisk. Wśród nich znalazła się polska artystka i performerka Leo S, dj-ka hip-hopowa i współzałożycielka kolektywu FINESSE, którą możecie znać również jako Young Leosia.

Sprawdźcie także: Billie Eilish mierzy się z body shamingiem w nowym klipie NOT MY RESPONSIBILITY

Deutche Telekom, grupa będąca właścicielem T-Mobile Polska, nawiązała współpracę z Billie Eilish, której efektem jest spot promujący kampanię #WhatWeDoNext. Sprawdźcie szczegóły. Kampania #WhatWeDoNext ma na celu obalenie stereotypów, jakie przypisuje się osobom z pokolenia Z, dorastającego w czasach powszechnego dostępu do Internetu, a także zaprezentowanie inspirujących inicjatyw młodych ludzi. Akcja wspiera „cyfrowy optymizm” i pokazuje, […]

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

Kup Bilet Otwarty na dowolny koncert

Biletomat.pl
50-500 PLN
Jak kupić bilet?

Po kliknięciu "Kup bilet" przeniesiesz się do strony internetowej oficjalnego dystrybutora biletów i na jego stronie dokonasz zakupu.

Bezpieczne zakupy u oficjalnych dystrybutorów

Zakup biletu odbywa się na stronie oficjalnego dystrybutora biletów. Pamiętaj o tym, że jeżeli miejsca są numerowane, a bilety sprzedaje kilka firm, to każda z nich udostępnia inną pulę miejsc do wyboru.