#SaveTheFork – gwiazdy ratują gastronomię


18 stycznia 2021

Podziel się newsem:

#SaveTheFork to społeczna kampania non-profit, która wspólnie z influencerami chce uratować 100 restauracji w 100 dni. Sprawdźcie szczegóły!

Reklama

Gastronomia w kryzysie

Jeszcze niedawno wydawało się, że dobra restauracja, tworzona z sercem i pasją, to gwarant sukcesu, dobrego biznesu i inwestycji, która zwróci się z nawiązką. Dziś przyszłość wielu miejsc gastronomicznych stoi pod znakiem zapytania, a ich pozycja na rynku została zachwiana.

Normalnie to my potrzebowaliśmy ich, dzisiaj, to oni potrzebują nas. Tylko my, konsumenci, możemy pomóc branży gastronomicznej przetrwać ten ogromny kryzys. Jak? Między innymi angażując się w akcję #SaveTheFork.

Save the Fork
#SaveTheFork

#SaveTheFork – influencerzy na pomoc restauracjom

Za oddolną inicjatywą #SaveTheFork stoi trójka przyjaciół: ekspertka community management – Gosia Czwarno, pianista koncertowy – Ben Kim oraz specjalista ds. marketingu i PR. – Jeremi Jak. Na co dzień mieszkają w Berlinie i aktualnie pracują nad startem kampanii #SaveTheFork w Polsce, Niemczech i Holandii.

Gosia Czwarno, Ben Kim, Jeremi Jak #SaveTheFork
Gosia Czwarno, Ben Kim, Jeremi Jak – #SaveTheFork

Współpracując z influencerami, Gosia, Ben i Jeremi chcą pomóc restauracjom w dotarciu do nowych klientów. W ramach inicjatywy gwiazdy wspólnie z restauracjami tworzą wspólne danie. W akcję jak na razie zaangażowali się: Marija Magdalena Michalak, Ewa Farna, Red Lipstick Monster, Marta Lech-Maciejewska, Jaja w Kuchni, Magiczny Składnik, Małgosia Minta, Jakub Przeździecki, Justyna & Kasia, Miss Ferreira, Marta Śliwicka, Ale Meksyk, Wrocław Kobiecym Okiem, Kasia i Tomek, Kasia Wocław, Rafał „Tasty”, Natalia Szymaniec, Michał Górecki, Smai Warte Poznania, Harel, Dorota Domino, Make Life Harder, Jagna Niedzielska, Pamela Owczarek oraz Magda Klimczak.

Red Lipstic Monster #SaveTheFork?
Red Lipstick Monster w ramach akcji #SaveTheFork

Na czym polega #SaveTheFork?

Jak działa #SaveTheFork? Zgłaszasz swój lokal, który posiada opcję zamówień jedzenia na dowóz. Gosia, Ben i Jeremi łączą Twoją restaurację z influencerem. Opracowujecie wspólne danie, które zachęci grono obserwujących danego influencera. Ten zaczyna promować w swoich kanałach Wasz lokal i wspólne danie, a Wy zbieracie i realizujecie kolejne zamówienia. Proste!

Przyłączcie się i pomóżcie wspólnie uratować 100 restauracji w 100 dni! Szczegóły i pełną listę lokali, które biorą udział w akcji znajdziecie tutaj.

#SaveTheFork

#SaveTheFork to społeczna kampania non-profit, która wspólnie z influencerami chce uratować 100 restauracji w 100 dni. Sprawdźcie szczegóły! Gastronomia w kryzysie Jeszcze niedawno wydawało się, że dobra restauracja, tworzona z sercem i pasją, to gwarant sukcesu, dobrego biznesu i inwestycji, która zwróci się z nawiązką. Dziś przyszłość wielu miejsc gastronomicznych stoi pod znakiem zapytania, a […]

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

Sprawdź także

Kup Bilet Otwarty na dowolny koncert

Biletomat.pl
50 PLN
Jak kupić bilet?

Po kliknięciu "Kup bilet" przeniesiesz się do strony internetowej oficjalnego dystrybutora biletów i na jego stronie dokonasz zakupu.

Bezpieczne zakupy u oficjalnych dystrybutorów

Zakup biletu odbywa się na stronie oficjalnego dystrybutora biletów. Pamiętaj o tym, że jeżeli miejsca są numerowane, a bilety sprzedaje kilka firm, to każda z nich udostępnia inną pulę miejsc do wyboru.