materiały promocyjne

W przerwie od strzelania warto coś przekąsić. Burger King w świecie „Call Of Duty: Modern Warfare II”


26 października 2022

Obserwuj nas na instagramie:

Burger King i Call Of Duty rozpoczęli współpracę, której efektem jest reklama zestawu Whooper w świecie gry.

Whooper w Call Of Duty

Współprace na polu marketingowym teoretycznie zupełnie niezwiązanych ze sobą marek od jakiegoś czasu stały się normą i wiele z nich w zasadzie przestało dziwić. Jednak trzeba przyznać Burger Kingowi i marce Activision, twórcom serii Call Of Duty, że udało im się nas zaskoczyć. Otóż sieć restauracji typu fast food stworzyła… reklamę swojego flagowego zestawu Whooper w świecie Call Of Duty: Modern Warfare II. To jednak nie wszystko, co przygotowały obie marki. W ramach współpracy fani będą mogli wymieniać kody z zestawów na nagrody w grze, takie jak skórki w kształcie burgera czy dodatkowe punkty doświadczenia. Fani będą mogli również wykazać się umiejętnością posługiwania się bronią podczas specjalnej misji w restauracji Burger King lub przemierzając po ciemku restaurację w świecie gry z goglami noktowizyjnymi, w celu odnalezienia ukrytych kodów QR. O samym pomyśle współpracy wypowiedział się Andre Toldo, dyrektor kreatywny stojący na czele grupy odpowiadającej za kampanię:

Praca nad projektem dla dwóch tak odważnych marek jak Burger King i Call of Duty to praca marzeń. Dzięki tej współpracy udało nam się stworzyć kampanię, która jednoczy oba światy w zabawny i intrygujący sposób. Uczyniliśmy ją jeszcze bardziej interesującą, ukrywając kilka easter eggów dla fanów Call of Duty, aby mieli trochę zabawy w świecie gry.

Burger King – Burger Six, Going Dark

Is this the real life? Is this just fantasy?

Prawdziwym viralem stało się nagranie z jednej z misji w Call Of Duty: Modern Warfare II, której akcja toczy się w Amsterdamie. Wszystko ze względu na niesamowitą grafikę, która dzięki Unreal Engine 5 poczyniła kolejny postęp w kwestii zbliżenia świata gier do realnego. Nowe Call Of Duty będzie pierwszą produkcją, która wykorzysta ten silnik. Dziś firma CD Projekt Red ogłosiła, że zostanie on wykorzystany także w tworzeniu remake’u gry Wiedźmin z 2007 roku.

Burger King i Call Of Duty rozpoczęli współpracę, której efektem jest reklama zestawu Whooper w świecie gry. Zobacz także Nowe seriale, na które warto czekać w 2024 roku Hania Rani zagrała Tiny Desk Concert w ramach prestiżowej serii NPR „Pies i Suka”, czyli Ralph Kaminski i Mery Spolsky połączeni w remiksie Whooper w Call Of […]

Obserwuj nas na instagramie:

Sprawdź także

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →