Materiały prasowe Durex

Kapsułowa kolekcja Durex x Diesel na Milan Fashion Week


24 lutego 2023

Obserwuj nas na instagramie:

Wolność, przyjemność, eksperymentowanie i zabawa – to wartości, które są fundamentalnymi prawami każdego człowieka i każdy powinien móc z nich korzystać we wszystkich sferach życia, również tej seksualnej. By inspirować do tego, marki Durex i Diesel połączyły siły.

Efektem współpracy jest kapsułowa kolekcja, która wejdzie do sprzedaży w kwietniu 2023 roku. Jej zapowiedź można było zobaczyć na pokazie mody podczas tegorocznego Milan Fashion Week. W ramach współpracy w wybranych sklepach Diesel na całym świecie będą też rozdawane darmowe prezerwatywy Durex, co ma przypominać o tym, by odkrywać swoje potrzeby i bawić się bezpiecznie.

– Odbiorcy Durex to w dużej mierze osoby interesujące się modą. Dlatego już od jakiegoś czasu rozglądaliśmy się za partnerem z kategorii fashion, który tak samo jak my, nie boi się wygłaszać odważnych opinii i który kształtuje kulturę propagującą większą wolność oraz bezpieczeństwo seksualne. Taką marką jest Diesel – to brand, który ma ogromną moc, wyznacza trendy na całym świecie i podziela przekonania, które wyznajemy w Durex. Łącząc siły mamy możliwość wzmocnienia przekazu i dotarcia z nim szeroko, zarówno do odbiorców jednej, jak i drugiej marki. Chcemy uświadomić ludzi, że bezpieczeństwo seksualne i wolność seksualna są prawami człowieka – mówi James Vickerstaff, Head of the House of Durex, Reckitt.

Kapsułowa kolekcja Durex x Diesel idealnie odwzorowuje cele przyświecające kooperacji i sama w sobie wyraża eksperymentalność oraz ambicje. To niezwykle wyraziste ubrania, które jednocześnie można nosić na co dzień. Kolekcja wejdzie do sprzedaży w kwietniu 2023 r., a jeden z elementów wchodzących w jej skład – t-shirt, na którym literka „D” od „Durex” zmienia się w „D” od „Diesel” – można było zobaczyć na pokazie mody, który odbył się 22 lutego 2023 r., podczas Milan Fashion Week. Modelki i modele, którzy szli w pokazie modowej marki, występowali na wybiegu, na którym umieszczono instalację z 200 000 opakowań prezerwatyw Durex. Była to zapowiedź dropu Durex x Diesel, ale też przedsmak tego, co będzie czekać odwiedzających sklepy modowej marki. Od kwietnia będą oni mogli zobaczyć, przymierzyć i zakupić rzeczy powstałe w ramach kooperacji brandów, ale też za darmo otrzymać prezerwatywy Durex. Marka dostarczy łącznie ponad 300 000 prezerwatyw, które Diesel będzie rozdawał w wybranych sklepach w wielu krajach. Wszystko po to, by podkreślić, jak ważne jest bezpieczeństwo i przypomnieć, że w zabawie i odkrywaniu siebie nie należy o nim zapominać.

Inspirując się kampanią Durex x Diesel, poznawajmy siebie, swoje potrzeby i osiągajmy nieograniczoną wolność oraz spełnienie. W sferze seksualnej pamiętajmy jednak o zabezpieczaniu się – to klucz do pełnego komfortu i przyjemności, które możemy osiągnąć, mając poczucie, że wszelkie ryzyka, takie, jak zakażenie chorobą przenoszoną drogą płciową czy nieplanowana ciąża, zostały ograniczone do minimum.

Wolność, przyjemność, eksperymentowanie i zabawa – to wartości, które są fundamentalnymi prawami każdego człowieka i każdy powinien móc z nich korzystać we wszystkich sferach życia, również tej seksualnej. By inspirować do tego, marki Durex i Diesel połączyły siły. Zobacz także Co obejrzeć po „Reniferku”? Te seriale powinny wam się spodobać Początki polskiego rapu: pierwsze kasety, […]

Obserwuj nas na instagramie:

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →