Wirtualna sukienka... wylicytowana na 10 tysięcy dolarów!
Obserwuj nas na instagramie:
Czy rzecz zobaczona w Internecie musi istnieć w realnym świecie? Wirtualni influencerzy są, ubrania już też. Wartość jednego i drugiego wzrasta. Dowód? Wirtualna sukienka właśnie została sprzedana za prawie 10 tysięcy dolarów.
Wirtualna sukienka pochodzi od marki (startup) THE FABRICANT, która specjalizuje się w produkcji mody 3D – ”Always digital, never physical!”. Współpracują oni również z projektantami i brandami modowymi. Razem z Joahnną Jaskowska (wielu zna ją jako @johwska – francuska artystka, która niedawno współpracowała z Instagramem przy tworzeniu filtrów twarzy) stworzyli piękną sukienkę, która została wylicytowana i sprzedana za około 10 tysięcy dolarów na Blockchain.
Twórcy „dopasują” ubranie do kupca na podstawie zdjęcia, a jego natura, jako atrybutu blockchaina, czyni go wyjątkowym i nadaje mu wartość taką, jak kryptowaluta. Projekt opiera się również na wzorach 2D używanych w konwencjonalnych ubraniach, więc można odtworzyć go w realnym świecie.
Po co wydawać aż taką sumę na wirtualną rzecz? Za tym kryje się jednak pewne uzasadnienie. Jest to przede wszystkim przyjazne dla środowiska, a dla niektórych osób, które mają wiele osobistości online, jest to sposób na urozmaicenie ich wizerunku bez kupowania prawdziwych ubrań.
Czy rzecz zobaczona w Internecie musi istnieć w realnym świecie? Wirtualni influencerzy są, ubrania już też. Wartość jednego i drugiego wzrasta. Dowód? Wirtualna sukienka właśnie została sprzedana za prawie 10 tysięcy dolarów. Wirtualna sukienka pochodzi od marki (startup) THE FABRICANT, która specjalizuje się w produkcji mody 3D – ”Always digital, never physical!”. Współpracują oni również z […]
Obserwuj nas na instagramie: