Ta kampania ma chyba odstraszać młodzież od używek, ale nie jesteśmy pewni…
Obserwuj nas na instagramie:
Kampanię “Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” zlecił Główny Inspektor Sanitarny, znany z przekazów wprawiających w konsternację.
Pamiętacie jeszcze rapera Gisu? Główny Inspektorat Sanitarny tym razem dostrzegł swoje niedostatki techniczne i kolejną kampanię ostrzegająca młodzież przed stosowaniem używek postanowił zlecić na zewnątrz. Co w sumie znacznie poprawiło sposób jej realizacji, ale przekaz chyba rozmył się jeszcze bardziej…
Filmiki zrealizowały firmy marketingowe Fabryka Komunikacji Społecznej i Propeller Film. Ich założenie jest proste – pokazać zgubne skutki stosowania alkoholu i narkotyków oraz zachęcić młodzież do zdrowego trybu życia. Mamy tylko wrażenie, że bohaterowie tych kilku filmików całkiem nieźle się bawią. Może więc GIS zaniepokoiło nie samo stosowanie używek, ale niepokojące doniesienia o tym, że dzisiejsze nastolatki piją i palą mniej niż kiedykolwiek? Tak, to ma więcej sensu.
W ramach akcji powstała także strona melanz.tv, której głównym elementem jest quiz “Jakim typem melanżowicza jesteś?”. Zanim pójdziecie dziś w melo, biegnijcie go rozwiązać! Aha, projekt współfinansuje Szwajcaria w ramach programu współpracy z nowymi członkami UE.
Kampanię “Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” zlecił Główny Inspektor Sanitarny, znany z przekazów wprawiających w konsternację. Pamiętacie jeszcze rapera Gisu? Główny Inspektorat Sanitarny tym razem dostrzegł swoje niedostatki techniczne i kolejną kampanię ostrzegająca młodzież przed stosowaniem używek postanowił zlecić na zewnątrz. Co w sumie znacznie poprawiło sposób jej realizacji, ale przekaz chyba rozmył się jeszcze bardziej… […]
Obserwuj nas na instagramie: