BUCKETHOOD – nowa marka modowa na polskim rynku

Alicja Nowicka
08 maja 2018

Podziel się newsem:

Polub Rytmy.pl na Facebooku:

Dwie kreatywne siostry z Trójmiasta zaczęły projektować ubrania, które są inspiracją do podróżowania!

Dziewczyny przez 3 lata budowały swoją wizję marki, a także spełniały marzenia. Wybrały się do NOWEGO JORKU w 10-dniową podróż, aby zrealizować swoją bucket list. Stąd właśnie wziął się pierwszy produkt kolekcji, czyli bluza BUCKETHOOD NEW YORK.

Pod nazwą marki BUCKETHOOD kryje się połączenie dwóch słów: bucket list oraz hoodie.

BUCKETHOOD stała się dla autorek miejscem realizacji kolejnych marzeń oraz inspirowania innych a podparta wolnością twórczą daje im ogromną satysfakcję.

To my decydujemy o wszystkim, dobieramy materiały, tworzymy listy, szukamy modeli do sesji, robimy zdjęcia, kręcimy filmiki. Jesteśmy odpowiedzialne za każdy proces twórczy.

Dla kogo?

BUCKETHOOD NYC Edition jest odpowiedzią nie tylko na potrzeby osób, które marzą o podróży do Nowego Jorku, ale również tych, które cenią sobie pełne inspiracji ubrania, łączące wysoką jakość i przystępną cenę.

Dlaczego bluzy?

Jak przyznają same autorki, w ich szafach to bluzy zajmują najwięcej miejsca.

Są wygodne, praktyczne i nie należą do trendu, który z czasem przeminie.

Czas odhaczać bucket list!

WBIJAJ DO SKLEPU

Podziel się newsem:

Polub Rytmy.pl na Facebooku: